شناسهٔ خبر: 47181987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زیدان در یوونتوس/ مسی و بارسلونا در حال مذاکره برای تمدید قرارداد/ قهرمانی منچسترسیتی در لیگ جزیره

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر  انگلیس بعد از باخت منچستر یونایتد مقابل لسترسیتی، تساوی بارسلونا برابر لوانته و کم شدن امید این تیم برای قهرمانی در لالیگا از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی جهان است که صبح چهارشنبه منتشر شدند.

روزنامه‌ها همچنین به مذاکره بارسلونا و لیونل مسی برای تمدید قرارداد، آینده کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن، دیدار اتلتیکو مادرید برابر رئال سوسیداد و تمایل یوونتوس به امضای قرارداد با زین الدین زیدان پرداختند.

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه بر تساوی ۳ - ۳ بارسلونا مقابل لوانته تمرکز کرد و درباره از دست رفتن فرصت برای بارسا به واسطه صعود موقت به رتبه‌های بالای جدول لالیگای اسپانیا نوشت: "یک شکست جدید برای بارسلونا. "

مارکا همچنین در مورد دیدار اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد در لالیگای اسپانیا نوشت: "از فینال تا فینال".

این روزنامه درباره زین الدین زیدان فرانسوی، سرمربی رئال مادرید نوشت: "یوونتوس راه را برای زیدان باز می‌کند. "

مارکا همچنین به مدافع فرانسوی منچسترسیتی،  ایمریک لاپورته علاقه‌مند شد و نوشت: "لاپورته می‌خواهد برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. "

اسپورت

این روزنامه با تمرکز بر آینده لیونل مسی در بارسلونا نوشت: "بارسلونا و مسی در حال مذاکره هستند".

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد بود و نوشت: "اتلتیکو نباید برابر رئال سوسیداد شکست بخورد".

اسپورت همچنین به  قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر علاقه‌مند شد و نوشت: "پپ گواردیولا قهرمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس است. "

موندو دیپورتیوو

این روزنامه  بر تساوی ۳ - ۳ بارسلونا مقابل لوانته تمرکز کرد و نوشت: "آخرین امتیاز".

موندو دیپوریتوو همچنین در مورد دیدار اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد  نوشت: "یک آزمایش جدید برای صدرنشین".

این روزنامه به شرایط رئال مادرید توجه کرد و نوشت: "بحران در دفاع. فقط ناچو، میلیتائو و مارسلو."

این روزنامه همچنین به  قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس پرداخت و نوشت: "منچسترسیتی و پپ گواردیولا عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورند. "

آ اس

این روزنامه بر تساوی ۳ - ۳ بارسلونا مقابل لوانته تمرکز کرد و نوشت: "یکی کمتر".

آ اس همچنین در مورد دیدار اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد  نوشت: "فرصت بزرگ".

آ اس همچنین به آینده کیلیان امباپه و قهرمانی منچسترسیتی در  لیگ برتر انگلیس علاقه‌مند شد و نوشت: "پاری سن ژرمن نمی‌خواهد نیمار و امباپه را از دست بدهد" و "منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس است. "

روزنامه انگلیسی میرر

این روزنامه پس از پیروزی ۲ بر یک لسترسیتی مقابل منچستر یونایتد، به  عنوان قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر  پرداخت و نوشت: "لستر پیروز می‌شود و عنوان قهرمانی لیگ را در دست منچسترسیتی می‌گذارد. "

میرر همچنین به عصبانیت سولسشیر، سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد  توجه داشت و نوشت: "این آشفتگی هرگز نمی‌تواند برای ما تکرار شود. "

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

این روزنامه به دیدار مون پلیه و پاری سن ژرمن در نیمه نهایی جام فوتبال فرانسه پرداخت و نوشت: "جام با ۲ گوش کوچک".

اکیپ همچنین در مورد کسب عنوان منچستر سیتی در لیگ برتر و اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال نوشت: "منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون عناوین را به دست آورده اند. "

 

روزنامه  ایتالیایی کوریره دلو اسپورت

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی ۵ بر یک ناپولی مقابل اودینزه و رویکرد آن‌ها برای صعود به لیگ قهرمانان نوشت: "فروپاشی آبی".

کوریره همچنین علاقه‌مند به دیدار ساسولو و یوونتوس  بود و نوشت: "یوونتوس با ساسولو رو به جلو است" و "بوفون: ناراحتی برطرف شد. "

این روزنامه همچنین درباره کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس توسط منچسترسیتی  نوشت: "لیگ برتر: منچستر یونایتد سقوط می‌کند و منچسترسیتی قهرمان است. "

Toto Sport

این روزنامه با تمرکز بر یوونتوس  که مقابل ساسولو بازی می کند، نوشت: "یک آزمایش قدرت".

توتو اسپورت همچنین در مورد پیروزی ۵ بر یک ناپولی مقابل اودینزه در لیگ سری آ ایتالیا نوشت: "ناپولی با طوفانی در  لیگ قهرمانان است. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار تورین و میلان در لیگ سری آ ایتالیا و کسب  عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس  توسط منچسترسیتی بود و نوشت: "منچستر سیتی: هفتمین عنوان لیگ برتر انگلیس. "

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما