شناسهٔ خبر: 47099703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی فعالیت دارند

اراک- ایرنا- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از یک هزار ۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی فعالیت دارند که این نشان از اقبال مشارکت‌جویی بسیجیان در امور اجتماعی و خیر است.

صاحب‌خبر -

 سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز شنبه به مناسبت تشکیل روز بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران، افزود:شکل‌گیری بسیج با اندیشه و نگرش حضرت امام(ره) انقلاب اسلامی بوده است و بسیج در طول این سال ها با روحیه نشاط و پویایی همواره در عرصه‌های مختلف درخشیده و منشأ خدمات بسیار گسترده شده است.
وی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را از جمله اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: این نهاد با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم مردمی، مأموریت‌های خود را با موفقیت به سرانجام رسانده و بسیاری از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به واسطه تفکر و روحیه ارزشمند بسیج است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با آگاهی و شناخت کامل از روحیه جوانان، فرمان تشکیل بسیج سازندگی را صادر کرد تا بسیج همپای سایر مأموریت ها در عرصه سازندگی نیز حضور پیدا کند و  بسیج سازندگی اکنون به یکی از سرمایه های مهم کشور تبدیل شده و توانسته با اقدامات مختلف در حوزه خدمت رسانی به مردم، جایگاه مردمی خوبی کسب کند.
سردار کریمی بیان داشت: بسیج سازندگی در استان مرکزی  در عرصه‌های مختلف خدمات بسیار گسترده‌ای به مردم ارایه کرده است و در یک سال اخیر بسیج سازندگی در راستای مبارزه و کاهش آسیب های همه جانبه بیماری کرونا نیز کارنامه درخشانی دارد.
وی یادآور شد: توزیع بیش از ۸۵۰ جهیزیه به زوج های جوان، تهیه و عرضه بیش از یک میلیون پرس غذای گرم، توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر، اعزام بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ معلم جهادگر به مناطق محروم برای ارائه خدمات آموزشی،تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی، ساخت بیش از ۱۹۰ واحد مسکونی از اقدامات مهم بسیج سازندگی با مشارکت مردم و خیران است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد:  بازسازی بیش از ۱۷۰ واحد مسکونی، ارسال ۶ مرحله محموله کمک به مناطق سیستان و بلوچستان به ارزش ریالی بیش از ۶ میلیارد تومان از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در یک سال اخیر است.

استان مرکزی با بیش از یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد.

نظر شما