شناسهٔ خبر: 47084133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

انسانیت دغدغه اصلی ما در روز قدس است

فاطمه رهبر يزدي

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد دغدغه اصلی را کمک به همنوعان در سراسر دنیا دانست و گفت: دغدغه ما انسانیت است و صرفا مسلمانان را شامل نمیشود حتی اگر مردم امریکا هم در ظلم و جور باشند و نیاز شود، ما در مقال کمک به آنها موظف هستیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام « متوسل» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در تکمیل سخنانش، با بیان اینکه روز قدس روز علاوه بر اهمیت آن به تعبیر امام خمینی(ره)، قبله مسلمانان به شمار می‌رود، گفت: باید این غده سرطانی را تحت رژیم اسرائیل جمع کنیم.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) برای مقابله با روز اسرائیل مقابله کردند، گفت: اسرائیل درصدد تصرف خاورمیانه بود که به واسطه تدبیر و درایت امام خمینی این مسئله برچیده شد.

این مسئول با بیان این که قبل از انقلاب اسلامی فلسطینی‌ها تنها به واسطه ابزارهای ساده مانند سنگ و چوب از خود دفاع میکردند، گفت: به واسطه حمایت‌های امروز جمهوری اسلامی، قدرتمندترین موشک‌ها اسرائیل را نشانه گرفته‌ و تهدید می‌کنند.

وی با بیان این که وحدت اسلامی از آموزه‌های مهم قران است، گفت: اگر این وحدت در بین جوامع اسلامی محقق میشد امروز شاهد شکلگیری رژیم اسرائیل نبودیم البته سیاست تفرقه انداز کشورهایی مانند انگلیس نیز تجربه‌ای شد تا انقلاب اسلامی بتواند برای شکلگیری وحدت بکوشد.

این مسئول با بیان این که حمایت از داستان فلسطین امری عقلی و انسانی است، گفت: انسانیت حکم می‌کند در مقابل ظلم بایستیم و این مسئله صرفا مربوط به انسانیت است.

وی با تاکید بر این که حساسیت مذهبی ما نیز در این امر موثر است، گفت: اگر مسلمانان سکوت کنند، غیرت اسلامی اجازه نمیدهد.

وی افزود: اگر بهداشت امنیتی برقرار شود، نیاز به درمان امنیتی نیست و یکی از مواردی که سرمنشا بهداشت امنیتی است دشمنانی بیرونی تهدید کننده امنیت هستند که باید با آن‌ها مقابله کرده و دیگران را در مقابل آنها تشویق کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما