شناسهٔ خبر: 47059531 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

شهادت یک فلسطینی دیگر در آستانه روز قدس

در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در کرانه باختری رود اردن، یک فلسطینی شهید و دو نفر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از به شهادت رسیدن یک فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در منطقه "اودلا" در نابلس خبر داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت "سعید یوسف محمد" جوان فلسطینی را که در درگیری با نظامیان صهیونیست در "اودلا" در نابلس به شهادت رسید، تسلیت گفت و تأکید کرد این خون‌های پاک هرگز به هدر نخواهد رفت و عملیات انتقام از قطره قطره این خون‌ها سر غاصبان را به باد خواهد داد.

شبکه تلویزیونی المسیره نیز به نقل از منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای تیر اندازی و انفجار در منطقه الشرقیه شهرک عقربا در جنوب نابلس و محاصره یکی از مناطق این شهرک توسط نظامیان صهیونیست خبر دادند.

همچنین؛ شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دست کم ۱۰ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات اعلام همبستگی با اهالی شیخ جراح در قدس اشغالی خبر داد.

در همین حال؛ المیادین به نقل از مدیر دفتر این شبکه در بیت لحم گزارش داد: یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر شدت جراحت‌های ناشی از عملیات دو روز گذشته در گذرگاه زعتره در جنوب نابلس به هلاکت رسید.
 
همچنین در حمله نظامیان صهیونیست به تجمع‌کنندگان در قدس اشغالی ده نفر زخمی شدند. این افراد برای اعلام همبستگی با ساکنان محله شیخ‌جراح تجمع کرده بودند.
 
ساکنان محله شیخ‌جراح در قدس اشغالی با تهدید صهیونیست‌ها برای اخراج از خانه‌های خود رو‌به‌رو هستند.
 
قدس اشغالی و برخی دیگر از شهر‌های فلسطین در روز‌های گذشته عرصه درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی بود.

نظر شما