شناسهٔ خبر: 47017617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۱۵۰هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی خراسان رضوی توزیع می شود

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی از توزیع ۹۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقامت بسیج و بسیج سازندگی در نقاط مختلف این استان خبر داد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۶۰ هزار بسته دیگر نیز توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از قرارگاه محرومیت‌زدایی، سرهنگ پاسدار کوکبی در جریان بازدید سردار سرتیپ نظری فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام و حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از آشپزخانه‌های کمیته امداد و گروه‌های جهادی در حال طبخ غذا در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۹۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج و بسیج سازندگی در سراسر استان توزیع‌شده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۴ تا ۶ میلیون ریال است، افزود: تا پایان این میهمانی خدا نیز ۶۰ هزار بسته معیشتی دیگر توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خراسان رضوی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بسیج سازندگی استان به کمک گروه‌های جهادی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرده است.

کوکبی یادآور شد: در فروردین‌ماه امسال هم تعداد ۴۰۸ گروه جهادی در قالب هزار و ۵۰۹ نفر در عرصه‌های عمرانی، سلامت، فرهنگی، توانمندسازی، کارآفرینی و اشتغال در سطح استان خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به استقرار سه قرارگاه جهادی در شهرستان‌های سبزوار، تایباد و خواف در ایام نوروز، ابراز کرد:  این گروه‌های جهادی تخصصی در زمینه‌های پزشکی و درمانی، عمرانی، تبلیغی و فرهنگی و آموزشی و علمی به فعالیت پرداختند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها شامل بازسازی و احداث خانه برای خانواده‌های نیازمند، مرمت مدرسه‌های منطقه، ویزیت و درمان بیماران و در موارد خاص ارجاع رایگان بیماران به بیمارستان‌های مشهد، مباحث علمی، انگیزشی، آینده‌نگری و دیگر موارد بوده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

نظر شما