شناسهٔ خبر: 46967627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احداث خط انتقال آب شرب روستای حصار به طول ۳۵۰۰

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: به دلیل نداشتن آب شرب بهداشتی و فرسوده بودن خط انتقال در روستای حصار ، خط انتقال آب به طول ۳۵۰۰ متر حفاری و احداث گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجتبی مهاجری مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خصوص احداث این پروژه گفت: یکی از عمده مشکلات اساسی روستاهای محروم، نداشتن آب شرب بهداشتی است و همین امر سبب شده تا بخش عمده ای از جمعیت روستایی به شهر و حاشیه شهر مهاجرت کنند و روستا رو به تعطیلی رود.

وی لفزود: پس از مطالعات صورت گرفته در روستای حصار دهستان چوقور بخش طارم سفلی به این نتیجه رسیدیم که نداشتن آب شرب بهداشتی و فرسوده بودن خط انتقال روستا از عمده مشکلات این روستا است.

مهاجری در ادامه بیان کرد: خط انتقال این روستا به طول ۳۵۰۰ متر حفاری و احداث گردید،  این پروژه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت اداره آبفای استان قزوین، شورا، دهیار و اهالی روستای حصار در طی یک ماه به نتیجه رسید.

وی  در پایان افزود: روستای حصار دارای ۱۵۰ خانوار و مرکز دهستان چوقور می باشد. این روستا در دفاع مقدس دوازده شهید و پنج جانباز و دو آزاده تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

روستای حصار در صد و پنجاه کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما