شناسهٔ خبر: 46923208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حدادی در گفت و گو با افکارنیوز:

پخش صوت ظریف می تواند دسیسه انتخاباتی باشد/تحلیل ظریف جفا در حق حاج قاسم بود

حدادی گفت: ممکن است دسیسه های انتخاباتی در میان باشد که عاملان پخش این صوت قصد داشتند تا در ایام انتخابات دو قطبی مذاکره را در کشور به راه بندازند و از آن استفاده سیاسی کنند. عاملان و مسئولان باید پاسخگو باشند.

صاحب‌خبر -

  علی حدادی ، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «افکارنیوز» ضمن اشاره به فایل صوتی پخش شده از وزیر امورخارجه کشور بیان کرد: آن چیزی که در ارتباط با پخش شدن این فایل صوتی مطرح است در مرحله اول کاری است که انجام شده است و مجموعه ریاست جمهوری و مرکز استراتژیک ریاست جمهوری باید پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر باید بگویند چرا اجازه داده شده درز یا نفوذ اطلاعاتی شود تا این فایل منتشر و صدمه و لطمه ای برای منافع ملی باشد.

حدادی افزود: به هرحال اکنون جریان نفوذ کار خودش را انجام داده و محافظت و مراقبت نشده است. البته این یک بخش موضوع است و یک بخش دیگری که به خود شخص وزیر و مطالب و مباحثی که مطرح کرده است برمی گردد.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی ادامه داد: در این صوت درمورد مباحث میدانی صحبت شده و وزیر امورخارجه کشور بارها از کلید واژه میدان استفاده کرده است. نباید فراموش کنیم که سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی تمام زندگی خودش را در راستای منافع ملی گذاشته است و امروز منافع ملی خودمان چه در بحث میدانی و چه در بحث دیپلماسی یک حرکت است و در راستای حفظ منافع ملی ما بوده و هست.

حدادی می گوید این تحلیل بسیار غلطی بوده که ایشان انجام داده و به این شهید بزرگوار جفا شده است. 

وی گفت: مرحله سوم این است که چه افرادی به این موضوع دامن زدند. چه بسا ممکن است دسیسه های انتخاباتی در میان باشد که عاملان پخش این صوت قصد داشتند تا در ایام انتخابات دو قطبی مذاکره را در کشور به راه بندازند و از آن استفاده سیاسی کنند.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس درانتها تصریح می کند: تیمی که در مجموعه ای که به اصطلاح مسئولیت دفتر را بر عهده داشتند نفوذ کردند قطعا کارشان هدف دار بوده و یک بخشی هم می تواند برای سناریو سازی در انتخابات باشد و امروز بایستی همه این افراد پاسخگو باشند.

 

نظر شما