شناسهٔ خبر: 46895738 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت‌الله جوادی آملی درگذشت آیت‌الله حسینی کاشانی را تسلیت گفت

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید محمد حسینی کاشانی عضو اسبق مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید محمد حسینی کاشانی عضو اسبق مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت جناب آیت‌الله حاج سید محمد حسینی کاشانی (رحمة الله علیه) مایه تاسف شد، این عالم بزرگوار که فرزند عزیزش جهت حفظ نظام اسلامی شربت شهادت نوشید از اساتید برجسته حوزه علمیه قم بود.

آیت‌الله جوادی آملی در این پیام افزوده است: آیت‌الله حسینی کاشانی سالیان متمادی به تعلیم و تهذیب شاگردان موفق اشتغال داشت.

مرجع تقلیدشیعیان بیان کرده‌است: این سانحه سنگین را به جامعه روحانیت و علاقه‌مندان و بیت مکرم ایشان تسلیت و علو درجه و رضوان الهی برای آن فقید سعید مسالت می‌شود.

آیت‌الله سید محمد حسینی کاشانی که روز گذشته دارفانی را وداع گفت، از استادان برجسته حوزه علمیه قم و در زمره شاگردان حضرت امام (ره) بود؛ وی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره نخست را نیز بر عهده داشت.

انتهای پیام/ح

نظر شما