شناسهٔ خبر: 46781167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارویژه سپاه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است/ رفع مشکلات واحدهای تولیدی

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی از اهداف سپاه است گفت: سپاه از زمان تاسیس، در تمام صحنه‌های انقلاب با حضور مستمر و مستحکم خود به دنبال ثبات و پایداری انقلاب اسلامی بوده است.

صاحب‌خبر -

سردار مهدی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از انقلاب اسلامی است که حضرت امام(ره) به منظور حفظ، تداوم و ثبات دستاوردهای انقلاب این نهاد را بنیان کردند.

 وی ادامه داد: سپاه پاسداران از زمان تاسیس، در تمام صحنه‌های انقلاب با حضور مستمر و مستحکم خود به دنبال ثبات و پایداری انقلاب اسلامی بوده و در این راستا منشأ خدمات پربرکتی برای انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تبعیت از ولایت فقیه، محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نیروهای انقلابی را از خصیصه‌های این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه علاوه بر اینکه در عرصه‌های دفاع مقدس خوش درخشید، در سال‌های پس از جنگ نیز کمک به دولت‌ها، ورود در عرصه سازندگی و توجه به ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را سرلوحه کار خود قرار داد.

وی در خصوص اقدامات پیش‌بینی شده سالروز تاسیس سپاه گفت: اقدامات ما به مناسبت تاسیس این نهاد انقلابی در راستای تکالیفی است که به عنوان ماموریت از اول انقلاب تا الان داشتیم، اما امروز با توجه به شیوع کرونا، خدمت‌رسانی دیگری را خواهیم داشت.

فرجی با تاکید بر اینکه به مناسبت این ایام سعی داریم بیشترین کارها به سمت شرایط این روزها باشد گفت: روزهای شکننده‌ای در بروز این بیماری داریم که سعی می‌کنیم با کمک به کادر درمان و رعایت پروتکل‌ها از این بحران نیز رهایی یابیم.

وی در خصوص اقدامات سپاه برای تحقق شعار سال اضافه کرد: با توجه به شعار سال، طی چندین سالی که هر سال متناسب با اقتصاد و تولید بود، سعی کردیم در مسیر هر آنچه رهبری فرموده‌اند، حرکت کنیم تا به صورت عملی شعارها تحقق یابد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: از ابتدای سال سعی ما بر این بود مسائل کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی که مشکل داشته یا نیاز به رفع موانع دارند را پیگیری کنیم تا مسیرهای تولید آنها هموار شود.

وی عنوان کرد: در راستای رفع موانع تولید کارگاه‌ها و کارخانه‌های غیرفعال و دارای مشکل، با برگزاری جلساتی با مسوولان و نمایندگان مجلس، سعی می‌کنیم مشکلات را شناسایی و آنها را حل و فصل کنیم.

فرجی با ابراز امیدواری از اینکه تلاش ما بر این است کارنامه قابل قبولی را در پایان سال ارائه کنیم و شعار سال عملی شود گفت: فرمانده سپاه در جلسات بررسی مسائل کارگاه‌های تولیدی، شرکت می‌کند تا با هم‌افزایی مسوولان مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما