شناسهٔ خبر: 46778482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان ارتش زنجان/ 50 درصد تخت‌ها بیمارستان در اختیار کرونایی‌ها

رئیس بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای ارتش زنجان با اشاره به اینکه ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان برای پذیرش احتمالی بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، گفت: در حال حاضر بیماران کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

صاحب‌خبر -

شهباز زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بیمارستان ارتش زنجان آمادگی لازم برای پذیرش بیماران کرونایی را دارد.

رئیس بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای ارتش زنجان با اشاره به اینکه پیش از این نیز بیمارستان ارتش، بیماران کرونایی را پذیرش می‌کرد، عنوان کرد: در حال حاضر بخش‌های اختصاصی برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان برای پذیرش احتمالی بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، افزود: در حال حاضر بیماران کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

زارعی عنوان کرد: پس از بازسازی‌های لازم و راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال، امکان پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان ارتش زنجان تسهیل شده است.

رئیس بیمارستان ۵۵۴ منطقه‌ای ارتش زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون در بخش ICU مانیتور، تخت، ونتیلاتور مستقر شده است، بیان کرد: هنوز این بخش بیمارستان به اکسیژن سانترال مجهز نشده است و برای اکسیژن‌رسانی از کپسول اکسیژن استفاده می‌شود.

وی گفت: از خیران حوزه سلامت درخواست می‌شود که در صورت امکان برای راه‌اندازی اکسیژن سانترال بیمارستان ارتش همکاری کنند.

زارعی با اشاره به اینکه برپایی بیمارستان صحرایی در زنجان پس از تصویب ستاد استانی انجام خواهد شد، بیان کرد: با تصویب ستاد استانی پس از آن نیروهای مسلح استان در رابطه با آن تصمیم‌گیری و اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/73009/ق

نظر شما