شناسهٔ خبر: 46765758 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري نشست کميسيون مشترک برجام تا ساعاتي ديگر

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرای امور خارجه ایران، فرانسه؛ انگلیس، آلمان، روسیه، چین و انریکه مورا به نمایندگی از مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، نشست کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر در وین برگزار می‌شود.
این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرای امور خارجه ایران؛ فرانسه؛ انگلیس؛ آلمان؛ روسیه؛ چین و انریکه مورا به نمایندگی از مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین برگزار می‌شود.
ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست نشست بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.
اتحادیه اروپا شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد شرکت کنندگان قرار است وضع مذاکرات و رایزنی‌ها در سطوح مختلف از جمله در سطح کارشناسی را که طی روز‌های گذشته در جریان بوده است، با نگاه به بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی تمام طرف‌ها بررسی کنند.
میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی که کشورش را در گفتگو‌های برجامی وین نمایندگی می‌کند، امروز در توییتی نوشت: کمیسیون مشترک برجام تا ساعاتی دیگر به صورت حضوری تشکیل جلسه می‌دهد. پیش از آن چند نشست غیر رسمی در قالب‌های مختلف مانند همیشه برگزار خواهد شد.

نظر شما