شناسهٔ خبر: 46763573 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

طی حکمی از سوی "مهرعلی باران چشمه

سیدمحمد صادق عبدالهی، سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شد

"سید محمد صادق عبدالهی" طی حکمی از سوی "مهرعلی باران چشمه" به عنوان سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

صاحب‌خبر -
سیدمحمد صادق عبدالهی، سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران شد
-به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ؛"سید محمد صادق عبدالهی" طی حکمی از سوی "مهرعلی باران چشمه" به عنوان سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.
- به گزارش اداره روابط عمومی ورزش و جوانان استان ایلام و به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم باران چشمه خطاب به عبدالهی آمده است:
- با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 30 فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.
- خاطر نشان می گردد: سیدمحمدصادق عبدالهی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان ایلام فعالیت دارد.

نظر شما