شناسهٔ خبر: 46762414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

"پویش ۱۴ " راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: از یک اردیبهشت به فاصله هر ١٠ روز، ١۴ پروژه‌ از طرح‌های این نهاد به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح، پویش ۱۴ نامگذاری شده است.

صاحب‌خبر -

سیدمحسن حمزه‌لو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پویش ١۴، فرصتی برای آشنایی با پشتیبانی از برنامه‌ریزی، مدیریت دقیق زمان و منابع برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور است.

وی ادامه داد: ارتقای کیفیت مسیرهای دسترسی به پایانه‌های مرزی، تحویل مساکن مهر و شتاب در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از دیگر اهداف این پویش است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: امسال که با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری سال«تولید، پشتیبانی ها و مانع‌ زدایی ها» نامگذاری شده، همت جمعی برای شکوفایی ماموریت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان شکل گرفته تا کارهای ماندگار عرصه راه، مسکن و شهرسازی برای مردم ارائه شود.

حمزه‌لو ادامه داد:  شعار «ما راه جهش تولید را می‌سازیم» چراغِ راهِ مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سالی که گذشت بود.

وی تاکید کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد احداث ٢۴٠ کیلومتر راه به ارزش ١٠ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی۶ هزار و ٣۶٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن و اتمام ۴ هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر، شاخص‌های توسعه بخش راه و مسکن استان را جهش داده است.

پیش‌بینی‌ می‌شود، امسال شاخص توسعه راه‌های آذربایجان‌غریی جهش چشم‌گیری داشته باشد؛ آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی و فرعی است.

نظر شما