شناسهٔ خبر: 46749615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

سوپرلیگ اروپا؛ انقلاب فوتبال

19 آپریل 2021 با اتقاقات و اخباری که در فوتبال اروپا دنبال می‌شود، مطمئنا یکی از عجیب‎‌ترین روزهای تاریخ این رشته ورزشی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

ایلنا: بامداد امروز، سی‌ام فروردین ماه - 17 آپریل 2021، سوپرلیگ اروپا به صورت رسمی فعالیتش را آغاز کرد. این تورنمنت جدید در دنیای فوتبال متشکل از 12 تیم بزرگ قاره سبز است که تصمیم گرفته‌اند خارج از سلطه یوفا و فیفا مسابقات مدنظر خود را برپا کنند. منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال، تاتنهام، بارسلونا، رئال‌مادرید، اتلتیکومادرید، اینتر، میلان باشگاه‌هایی هستند که حضورشان در این مسابقات تایید شده و این تصمیم عجیب که به یک انقلاب در فوتبال شباهت دارد با واکنش‌های متعددی رو به رو شده است.

اخبار لحظه به لحظه، شایعات، اتفاقات و اظهارنظرات پیرامون سوپرلیگ اروپا و جنگ بزرگ بین فیفا به همراه یوفا با باشگاه‌های بزرگ اروپا را می‌خوانید:

گاتزتا دلو اسپورت: یوونتوس، اینتر و میلان در سری آ حضور دارند و این شایعات اشتباه است.

اتلتیکو مادرید خودش را بعنوان عضوی از موسسان سوپرلیگ اروپا معرفی و حضورش را در این مسابقات تایید کرد.

سوپرلیگ اروپا؛ انقلاب فوتبال

فوری از TTS: مسی کاپیتان بارسلونا در صورت رسمی شدن حضور بارسلونا در سوپرلیگ در ساعات آینده خبر انتقال خود را به تیمی غیر از تیم‌هایی که در سوپرلیگ اروپا شرکت می‌کند اعلام می‌کند!!!

AS | ادامه لالیگای این فصل در آستانه به تعلیق درآمدن است. اگر بارسلونا ، رئال مادرید یا اتلتیکو در این فصل عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کنند، جامی نمی‌گیرند و به احتمال زیاد به تیم رده چهارم که سویا است ، اهدا می شود.

شوخی جالب سایت رئال بتیس؛ پس از شایعه حذف تیم های حاضر در سوپرلیگ توسط لالیگا، سایت این باشگاه با حذف 3 تیم مطرح، جدول به روز شده‌ی این فصل را منتشر کرد که سویا در صدر و بتیس سوم است.

سوپرلیگ اروپا؛ انقلاب فوتبال

گری نویل در خصوص سوپر لیگ اروپا گفته: من الان چهل سال است که طرفدار منچستریونایتدم اما از کاری لیورپول و منچستر انجام دادند حالم بهم خورد!!!

فابریزیو رومانو: پس از برکناری مورینیو، رایان میسون تا پایان فصل سرمربی تاتنهام خواهد بود. کریس پاول نیز کنار او خواهد بود. این باشگاه از ماه ژوئن در حال برنامه ریزی و بحث برای سرمربی جدید هستند..

الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد که با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم دست پیدا کرده بود یکی از مخالفان برگزاری سوپرلیگ است. فرگوسن گفت: صحبت کردن از سوپر لیگ یعنی دور شدن از ۷۰ سال رقابت باشگاهی در فوتبال اروپا. کل هواداران دنیا، این رقابت را همین طور که هست، دوست دارند. ما در چهار فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم که همه آن ها، شب های به یادماندنی ای بودند. از این که منچستریونایتد در این جریان دخالت دارد یا نه مطلع نیستم چرا که من جزو افراد تصمیم گیرنده در این زمینه نیستم.

RMC| علیرغم شرایط موجود، لیگ قهرمانان اروپا لغو نمی‌شود.

اگر بازیکنان داخل سوپرلیگ به بازی های ملی دعوت نشوند، بازیکنان تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۰ این گونه خواهد بود!

سوپرلیگ اروپا؛ انقلاب فوتبال

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس اعلام کرده است که تمام تلاش خود برای متوقف کردن سوپرلیگ را خواهد کرد.

گزارش شده یوفا به باشگاه‌های درگیر در سوپرلیگ پیامی فرستاده و آن ها را تهدید به پس گرفتن تمام عنوانین مربوط به یوسی ال کرده است.

رشد سهام باشگاه یوونتوس پس از اعلام خبر پیوستن یووه به سوپرلیگ هنوز متوقف نشده و تا الان حدودا 13% افزایش پیدا کرده است!

میرر: سهام باشگاه منچستریونایتد از دیروز تا به امروز با رشد ۷ درصدی روبرو شده است!!!

چلسی از اتحادیه اروپا کناره گیری کرد. [TTS]

سوپرلیگ اروپا؛ انقلاب فوتبال

سری آ تأیید کرد یوونتوس، اینتر و میلان از لیگ ایتالیا کنار گذاشته می‌شوند. همچنین لالیگا قصد دارد رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید را از مسابقات اخراج کند !

سیمون استون خبرنگار بی بی سی:″از طرف برخی افراد به من گفته شده اخراج ژوزه مورینیو هیچ ارتباطی به موضع احتمالی او در خصوص سوپر لیگ اروپا ندارد.″

لایپزیش رسماً اعلام کرد در مسابقات سوپر لیگ اروپا شرکت نخواهد کرد.

* عجیب‌ترین واکنش، به واکنش ژوزه مورینیو مربوط شد که اکنون فوتبال دنیا را با شوک دیگری رو به رو کرده است. این سرمربی پرتغالی به دلیل سرپیچی از دستورات باشگاه تاتنهام برای شرکت در سوپرلیگ اروپا از سمتش اخراج شده است.

بورسیا دورتموند رسماً اعلام کرد در مسابقات سوپر لیگ اروپا شرکت نخواهد کرد.

فابریتزیو رومانو: نقل و انتقالات دنیای فوتبال بعد از اتفاقات امشب به طور کلی تغییرات زیادی خواهد کرد.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا: اگر فیفا بازیکنان سوپرلیگ اروپا را از حضور در جام جهانی منع کند ما خودمان جام جهانی جدیدی آغاز خواهیم کرد.

نظر شما