شناسهٔ خبر: 46746092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

کعبی: برای فولاد چهار فینال دیگر باقی مانده است

تهران- ایرنا- مربی تیم فولاد خوزستان گفت: در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم و چهار فینال دیگر مرحله گروهی پیش روی ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین کعبی در گفت وگو با رسانه باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت این تیم پس از برتری برابر الوحدات اردن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هرچه از بازیکنان خواستیم در زمین اجرا کردند و توانستیم برنده بازی باشیم. در بازی با السد هم ۸۸ دقیقه فوق‌العاده عمل کردیم اما متاسفانه در دقیقه ۸۹ به دلیل یک غفلت و اشتباه گل را دریافت کردیم.

وی افزود: در بازی با السد هم می‌توانستیم برنده باشیم اما فوتبال همین است و هر لحظه ممکن است هر اتفاقی بیفتد. تیم السد مربی و بازیکنان حرفه‌ای زیادی دارد که در دقایق پایانی به کارشان آمد و باید به خاطر کسب یک امتیاز خوشحال باشند.

مدافع راست سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان فولاد در دیدار با الوحدات اردن گفت: وقتی هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم فشار زیادی روی بازیکنان است. به خصوص برای تیم ما که یک بازی بیشتر هم در مرحله پلی‌آف داشتیم.  

وی ادامه داد: در گروه مرگ قرار داریم. هدفمان این است که از همه بازیکنان بازی بگیریم. هرکسی آماده‌تر باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت. چهار بازی خیلی سخت دیگر داریم که هرکدام حکم فینال برای ما دارد. باید خیلی خوب ریکاوری کنیم تا بازیکنان در دیدارهای آتی بالاترین عملکرد خود را داشته باشند.

کعبی درباره دلیل موفقیت فولاد در سه دیدار اخیر گفت: همدلی و خواستن بازیکنان، مربیان و تمامی اعضای تیم دلیل اصلی آن است. هرچه از بازیکنان می‌خواهیم در زمین انجام می‌دهند  و با جان و دل بازی می‌کنند تا مردم ایران، خوزستان و خانواده‌های خود را شاد کنند و سرافراز به خوزستان بازگردیم.

وی در خصوص آنالیز کامل کادر فنی از تیم‌های مقابل گفت: ما خواب کامل نداریم و تمام وقت بازی‌ها و تیم حریف را بررسی می‌کنیم. هفت یا هشت بار فیلم بازی‌های تیم مقابل را می‌بینیم تا تمام نقاط ضعف و قوت را متوجه شویم و آن را به بازیکنان گوشزد کنیم.

کعبی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد و تاثیر آن روی تیم خاطرنشان کرد: بازیکنان خیلی خوبی در لیست داریم اما بسته بودن پنجره شرایط ما را خیلی سخت کرده است. تمام بازیکنان می‌توانند هر زمانی که نیاز داشته باشیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند اما بازهم می‌توانستیم تقویت شویم. با این وجود فکر اصلی ما روی مسابقات است و دیگر به مسأله پنجره فکر نمی‌کنیم.

وی در خصوص ۲ دیدار متوالی با النصر عربستان نیز گفت: تیم‌های عربستانی خرج می‌کنند و البته تیم‌های باکیفیتی هستند. النصر با سه گل السد را شکست داد، شاید این نتیجه پیش از بازی باورپذیر نبود. برای ما فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و تنها به فکر خوب بازی کردن، کسب سه امتیاز و شادی دل مردم خوزستان و ایران هستیم.

مربی تیم فولاد در انتها خطاب به هواداران فولاد گفت: هنوز کار ما تمام نشده است. خیلی خوشحالیم که مردم شاد هستند و فیلم‌های زیادی از شادی مردم و هواداران به دست ما رسیده که باعث خوشحالی ما می‌شود. از مردم می‌خواهم برای فرزندان خود دعا کنند تا در چهار بازی آتی موفق باشیم و بازهم خوشحال‌شان کنیم. هنوز چیزی به پایان نرسیده و اول راه هستیم. نباید به سه بازی قبل راضی باشیم و باید هر روز برای موفقیت بجنگیم.

نظر شما