شناسهٔ خبر: 4673743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نمی‌‌خواستیم قهرمان‌جهان توریست باشد

واکنش پورعلی‌فرد به منتقدان حضور رونی کلمن در ایران/عکسش را به دیوارشان می‌زنند، انتقاد هم می‌کنند

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام مدعی شد کسانی که از ورود رونی کلمن به ایران انتقاد می‌کنند، عکس او را روی دیوارشان می‌‌آویزند.

صاحب‌خبر -

ناصر پورعلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: رونی کلمن با دعوت یک موسسه به ایران می‌آید و زمانی که ما متوجه این موضوع شدیم مراحل دریافت مجوز ورود این قهرمان نامدار جهان را به کشورمان انجام دادیم و با مسئولان این موسسه هم به توافق رسیدیم. فدراسیون‌بدنسازی نمی‌خواست کلمن فقط در ایران توریست باشد و به همین دلیل کارهای ورود وی را برعهده گرفتیم. او 8 بار قهرمان جهان شده و حضورش در ایران برای ما غنیمت است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی برای حضور رونی کلمن در ایران دارید؟ توضیح داد: کلمن 2 روز در تهران حضور دارد و در این مدت قرار است 4 کلاس 3 ساعته برگزار کند، ضمن این‌که محل‌هایی هم هستند که می‌‌خواهیم به این قهرمان پرآوازه نشان دهیم.

پورعلی‌فرد در واکنش به انتقاداتی که به حضور کلمن در ایران می‌شود، گفت: متاسفانه در برخی رسانه‌ها مطالبی درباره حضور وی در کشورمان خواندم که باعث تعجبم شد. باید بگویم نگارش دوستان منتقد با رفتارشان ضد و نقیض است. آن‌ها عکس رونی کلمن را به دیوارشان می‌آویزند و از حضورش در ایران انتقاد می‌کنند!

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام همچنین با اشاره به میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده اضافه کرد: با توجه به این میزبانی، چهره‌های سرشناس بدنسازی به کشورمان سفر خواهند کرد. برای میزبانی این قهرمانان برنامه‌هایی داریم که در نشست‌های خبری آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

نظر شما