شناسهٔ خبر: 46736265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان خبر داد:

تعویق زمان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم‌آباد

مهران مریدی

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان از تعویق زمان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم‌آباد(جام خلیج فارس) یادبود کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم‌آباد یادبود کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان قرار بود اردیبهشت‌ و در ماه مبارک رمضان به میزبانی خرم‌آباد برگزار شود.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در لرستان، اضافه کرد: به علت شیوع ویروس کرونا در استان، این مسابقات به تعویق خواهد افتاد.

سپهوند ادامه داد: این رقابت‌ها قرار است در سه مرحله(دوهای استقامت و نیمه استقامت، پرش‌ها و پرتاب‌ها) برگزار شود و هر زمان که شرایط کرونا بهتر شود، برای برگزاری آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان با اشاره به اینکه اسپانسر این رقابت بسیار مهم شرکت پلیمر خلیج فارس است، تأکید کرد: تمام تلاش ما و مجموعه شرکت و باشگاه پلیمر این است که مسابقاتی در شأن شهدای گرانقدر لرستان برگزار شود.

وی افزود: اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب این مسابقات انجام شده و زمان برگزاری مجدد این رقابت‌ها متعاقباًبا اعلام خواهد شد.

سپهوند گفت: باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در چند سال اخیر کارهای بزرگی برای ورزش لرستان انجام داده و بدون تردید با وجود چنین اسپانسرهایی ورزش استان ما پیشرفت زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما