شناسهٔ خبر: 46736177 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

صاحب‌خبر -

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: جریان کاهش نامحسوس نرخ فروش دلار در بازار آزاد خرید و فروش ارزهای شاخص، امروز نیز ادامه داشت و همین کاهش نامحسوس قیمت فروش هر دلار آمریکا را به بیش از ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان رساند.

وی افزود: افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال نهایی شدن یک توافق جدید هسته‌ای میان ایالات متحده ایران یا بازگشت آمریکا به برجام علت اصلی تولد این جریان کاهشی نامحسوس است و اخبار منتشر شده در خصوص پشت پرده مذاکرات صلح‌طلبانه میان ایران و عربستان سعودی نیز نقش قابل توجهی در ثبات و قدرت‌گیری این جریان کاهشی در بازار ارزهای شاخص داشته است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر عرضه ارزهای شاخص در بازار آزاد از سوی معامله‌گران کلان افزایش قابل توجهی پیدا کرده و در صورتی که حجم تقاضاهای کاذب در حال حاضر تا حدودی تعدیل شود می‌توانیم شاهد کاهش بیشتر نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد معاملات ارزهای شاخص باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

نظر شما