شناسهٔ خبر: 46728506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

موحد در دیدار با سلطانی فر تاکیدکرد:

مشکلات مالی و کمبود امکانات ورزشی مرتفع شود

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس،گفت: هیأت های ورزشی بسیاری در حال فعالیت هستندکه دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده اما متاسفانه با مشکلات مالی و کمبود امکانات ورزشی رو به رو هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و النده در مجلس شورای اسلامی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم  کهگیلویه، بهمئی، چرام و النده در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تشکر از زحمات مجموعه وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این وزارتخانه یکی از تاثیرگذارترین زیر مجموعه های دولت است.

وی ادامه داد: شهرستان های حوزه انتخابیه هر چند از مناطق کمتر برخوردار است، ولی دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی می باشند و همواره در حال افتخار آفرینی هستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان داشت: در شهرستانهای چهارگانه ، هئیت های ورزشی بسیاری در حال فعالیت هستند که دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده  اما متاسفانه با مشکلات مالی و کمبود امکانات ورزشی رو به رو هستند که ضرورت دارد نگاه ویژه به این هیاتها داشته باشید.

موحد تصریح کرد: سالن شهید باهنر دهدشت با توجه به میزبانی مسابقات لیگ برتر و قهرمانی کشور نیاز به کفپوش استاندارد دارد و انتظار می رود مساعدت لازم از طرف مجموعه وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد.

نماینده  مردم کهکیلویه  در مورد مشکلات ورزشگاه شهر قلعه رئیسی بیان داشت: این مجموعه چندین سال است که به حال خود رها شده که باعث ناامیدی ورزشکاران آن شهر شده است./

پایان پیام

نظر شما