شناسهٔ خبر: 46728126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۶۹واحد صنفی متخلف کرونایی در بهارستان پلمب شد

گروه استان‌ها ــ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: ۲۶۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان بهارستان به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های ستاد ملی کرونا پلمب شد اما همچنان بیش از ۵۰ درصد شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند‌.

صاحب‌خبر -

دانوش دمیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بهارستان،  با اشاره به سیر صعودی وضعیت کرونایی در این شهرستان اظهار داشت: تمامی شهرها و روستاهای شهرستان در وضعیت بحرانی است و تعداد مرگ‌ومیر و مبتلایان نیز رو به افزایش است‌.

وی افزود: محدودیت‌های اعمال‌شده در شهرستان بهارستان نتوانست از شیوع کرونا جلوگیری کند و بیش از 50 درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ستاد ملی کرونا را جدی نمی‌گیرند‌.

مدیر شبکه بهداشت بهارستان با اشاره به بازرسی از یک هزار و 169 واحد صنفی گروه‌های 2، 3 و 4 تصریح کرد: 269 واحد صنفی متخلف که به محدودیت‌های ستاد ملی کرونا عمل‌نکرده بودند پلمب شدند.

دمیریان به انتقال بخش درمانگاه تنها بیمارستان شهرستان بهارستان در وضعیت قرمز کرونایی اشاره کرد و افزود: بخش جراحی بیمارستان به بخش درمانگاه منتقل و بخش جراحی با 15 تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه کمبود دارویی و اکسیژن در بیمارستان شهرستان برای بیماران کرونایی وجود ندارد و با تمامی امکانات و تجهیزات با این ویروس منحوس مقابله می‌کنیم.

انتهای پیام/س

نظر شما