شناسهٔ خبر: 46726980 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش در زمینه موشکی به دستاوردهای خوبی دست یافته است

تهران-ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در چرخه دفاعی در رده‌های مختلف، نهضت روی پای خود ایستادن را به معنای واقعی کلمه معنا کرده و توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودروهای زرهی و خودروهای هوشمند به دستاوردهای بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها آماده دفاع جانانه از میهن عزیزمان است.

وی ادامه داد: امروز بخش اعظمی از مرزهای کشورمان توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کنترل می شود و نیروی زمینی مشغول تولید امنیت در این مناطق است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره توان دفاعی این نیرو اظهار داشت: نیروی زمینی در چرخه دفاعی در رده‌های مختلف، نهضت روی پای خود ایستادن را به معنای واقعی کلمه معنا کرده و توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودروهای زرهی و خودروهای هوشمند به دستاوردهای بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف مانند سیل، زلزله و مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی در هر حادثه ای که مردم عزیزمان احساس کنند بایستی ارتش را در کنار خود ببینند، بلافاصله حضور یافته و به خدمت رسانی می‌پردازد.

وی در پایان گفت: اگر دشمنی حماقت کند و نگاه چپی به مرز و بوم ایران کند، بداند که اگر شروع کننده باشد قطعا پایان دهنده نخواهد بود و ما او را در باتلاقی از مرگ فرو خواهیم برد که درس عبرتی برای آنها باشد

نظر شما