شناسهٔ خبر: 46708130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکوری: بازیکنان پرسپولیس آماده بازی با الریان قطر هستند/ کار ما در شرایط آب و هوایی گوا سخت شده است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با الریان قطر توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس  درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه دیدار با الریان قطر اظهار کرد: کادر فنی و بازیکنان خوب، با انگیزه و حرفه‌ای ما در شرایط بسیار خوبی  هستند و توانسته اند بر وضعیت سختی که به ویژه از لحاظ آب و هوایی در گوا وجود دارد، غلبه کرده و خودشان را مهیای بازی با الریان کنند تا امشب هم دل ملت ایران شاد شود.

او درباره رطوبت و دمای بالای هوای شهر گوا گفت: شرایط آب و هوایی شهر گوا بسیار سخت است. در زمان بازی درجه حرارت هوا بین ۳۰ تا ۳۱ درجه سانتی گراد است و از همه مهم‌تر بحث رطوبت هوا را داریم که در بازی قبلی ما حدود ۸۳ درصد بود. این موضوع کار را برای بازیکنان ما بسیار سخت کرده بود. تیم ما مقابل الوحده امارات، الریان قطر و گوای هند بازی دارد که با این وضعیت آب و هوایی آشنا هستند و همین موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان و کادر فنی حرفه‌ای ما توانسته‌اند خود را با این شرایط تطبیق بدهند و امیدوارم مثل دیدار قبلی مقابل الریان هم بازی خوب و تماشاگرپسندی را  انجام بدهند.

شکوری درباره شناخت پرسپولیس از الریان قطر عنوان کرد: کادر فنی پرسپولیس چندین جلسه آنالیز و بررسی نقاط ضعف و قوت الریان را برگزار کرده و این مسائل به خوبی شناسایی و درباره آن‌ها با بازیکنان صحبت شده است. شناخت خوبی از این تیم داریم و بازیکنان ما آماده بازی هستند.

او ادامه داد: امیدواریم مردم عزیزمان و به ویژه هواداران میلیونی پرسپولیس، امشب هم دعاگوی بازیکنان ما باشند و انرژی مثبت را برای آن‌ها ارسال کنند؛ زیرا در زمین با تمام توانشان برای شادی این هواداران می‌جنگند.  

معاون باشگاه پرسپولیس درباره نفرات مصدوم پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم ما مصدومی ندارد. بازی‌ها هر ۳ روز یک بار برگزار می‌شوند و ریکاوری بازیکنان بسیار سخت است؛ اما سعی دارند با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی خود را آماده نگه دارند تا در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما