شناسهٔ خبر: 46706544 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد

جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست ‌و دومین کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا - گناباد، دکتر جواد باذلی رئیس دانشگاه در این جلسه که در محل سالن زکریا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به میزبانی دانشگاه در بیست ‌و ‌دومین کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، لازم است که همه معاونت‌ها، مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف پشتیبانی و همکاری لازم را با دبیرخانه کنگره برای برگزاری شایسته و آبرومند این رویداد مهم داشته باشند.

وی با اشاره به مغفول ماندن حوزه پژوهش در بسیاری از دانشگاه‌ها، تصریح کرد: برای ارتقاء و حرکت دانشگاه‌ها به سمت دانشگاه‌های نسل سه و چهار و ثروت‌آفرین، باید بیشترین توجه به پژوهش‌های کاربردی و مولد اختصاص داده شود.

دکتر باذلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر، توسعه و حرکت رو به رشدی در حوزه تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی گناباد دیده می‌شود که این نتیجه زحمات مجموعه دانشگاه به ویژه حوزه معاونت تحقیقات و فناوری است.

وی در پایان از دکتر خسروان و همکاران حوزه معاونت تحقیقات و فناوری و دانشجویانی که برای برگزاری کنگره همکاری دارند قدردانی کرد.

در ادامه امیررضا راد دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز به ارائه گزارشی درباره عملکرد و وظایف بخش های مختلف این کنگره پرداخت.

شایان ذکر است بیست‌ودومین کنگره سالیانه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و هشتمین کنگره بین‌المللی پژوهشی در تاریخ ۹ تا ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار خواهد شد.

نظر شما