شناسهٔ خبر: 46698412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استفاده از سهمیه واکسن کادر درمان برای سایرین تخلف است/ فعلاً گزارشی از سوء استفاده در اسدآباد نداشتیم

دادستان عمومی و انقلاب همدان با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی از سوءاستفاده مسئولان اسدآباد در استفاده از واکسن کرونای کادر درمان نداشتیم گفت: استفاده از واکسن کادر درمان برای سایر افراد تخلف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، انتشار خبری مبنی بر سوءاستفاده مسئولان اسدآباد از واکسن کادر درمان این شهرستان در فضای مجازی باعث شد موضوع را از دادستان عمومی و انقلاب همدان جویا شویم.

خبرها حاکی از این است که تعدادی از مسئولان اسدآباد از واکسن‌های کادر درمان اسدآباد برداشته و خود و خانواده خود را واکسینه کرده‌اند که این موضوع از دادستانی همدان پیگیری شد.

داستان عمومی و انقلاب همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تاکنون خبری در ارتباط با سوء استفاده کادر درمان در اسدآباد نداشتیم و این موضوع را برای اولین بار از شما می‌شنوم.

حسن خانجانی بیان کرد: تاکنون موردی از این موضوع به ما ابلاغ نشده که بررسی کنیم اما اگر واکسن مربوط به کادر درمان باشد و مسئولان و یا سایر افرادی که در این سهمیه نبودند از آن استفاده کرده باشند، تخلف است و با آنها برخورد می‌شود.

سردار مهدی فرجی عضو ستاد مقابله با کرونا در استان همدان نیز در گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: این خبر که در فضای مجازی در حال انتشار است صحت ندارد و تاکنون گزارشی در این زمینه نداشتیم.

انتهای پیام/89003/

نظر شما