شناسهٔ خبر: 4667453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سپاهان و رحیمی بالاخره به هم رسیدند‎

علیرضا رحیمی که در کسوت مدیرعامل پرسپولیس فرصت مواجهه با سپاهان را پیدا نکرد آخر این هفته به عنوان مدیرعامل راه‌آهن برابر اصفهانی‌ها قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اصفهان جمعه این هفته در ورزشگاه فولادشهر میزبان راه‌آهن تهران است. این دیدار که مصاف یکی از مدعیان قهرمانی با یکی از تیم‌های فانوس به دست لیگ به حساب می‌آید یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و هفتم است زیرا امتیازات رد و بدل شده در آن تاثیر زیادی در تعیین معادلات بالا و پایین جدول دارد.

در پس این حساسیت بسیار زیاد این رویارویی از یک نظر دیگر هم جالب است و آن تقابل علیرضا رحیمی در کسوت مدیرعامل راه‌آهن با سپاهان است. این مدیر اصفهانی که اوایل فصل پیش جای خود را به عنوان مدیرعامل سپاهان به محمد ترابیان داد، ابتدای فصل جاری مدیرعامل پرسپولیس شد اما قبل از دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم و پس از فعل و انفعالات عجیب و غریبی که در پی اخراج علی دایی در باشگاه تهرانی رخ داد از سمت خود کنار گذاشته شد تا دیدار با تیم سابق میسر نشود. اکنون و نزدیک به دو ماه پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل راه‌آهن رحیمی جمعه هفته جاری مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.



2002

نظر شما