شناسهٔ خبر: 46654177 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد:

مشارکت ۳۰ میلیون نفر در اولین انتخابات اقتصادی کشور

میراب، رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد گفت: در اولین و بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور برای تعیین اعضای هیئت مدیره های بورس ۳۰ میلیون سهامدار شرکت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، پیمان میراب رییس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد، با بیان این مطلب گفت: در این انتخابات هیات مدیره های استان های مختلف با آراء سهامداران سهام عدالت انتخاب می شوند و اداره سرمایه های سهامداران را بعهده می گیرند.

وی در خصوص اهمیت این انتخابات گفت: این انتخابات با توجه به شرکت ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت و حجم حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه از جایگاه و اهمیت بالایی در اقتصاد کشور برخوردار است و در پایان مدیریت حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان دارایی های مردم از دولت به خود مردم واگذار می شود.

رییس روابط عمومی وزارت اقتصاد اظهاداشت: پس از این انتخابات ۳۰ نهاد مالی با اختیارات زیاد و مهم می توانند از سرمایه های سهام عدالت در توسعه استان های خود نقش ایفاء کنند و موجب رشد اقتصادی شهرهای محل اقامت خود شوند.

وی درباره نحوه برگزاری این انتخابات گفت: این انتخابات در سامانه سجام و بصورت کاملا الکترونیک در بستر وب بسیار ساده تنها با دسترسی به اینترنت برگزار می شود.

پیمان میراب افزود: مشمولان سهام عدالت با مراجعه به سایت سجام پس از احراز هویت به سامانه رای گیری هدایت می شوند و رای خود را ثبت می کنند.

وی در پایان از افراد توانمند و متخصص در خواست کرد به منظور تقویت هیئت مدیره های بورس تا ۲۸ فروردین ماه در این انتخابات نام نویسی کنند.

نظر شما