شناسهٔ خبر: 46650781 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

بررسی دلایل تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی در «بحث روز»

تهران (پانا) - برنامه بحث روز به بررسی دلایل تاخیر در اجرای تمهیدات کرونایی وزارت بهداشت می پردازد.

صاحب‌خبر -

برنامه بحث روز رادیو ایران این هفته به سراغ بررسی دلایل اصلی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی وزارت بهداشت رفته است. حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه به طرح پرسش از مسئولان اجرایی پرداخت که چرا علیرغم هشدارهای وزارت بهداشت و مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به اوج گیری دوباره کرونا و خطرات آن به موقع تصمیم‌گیری و اقدام نکرده‌اند؟

حجت الاسلام رئیسی گفت: زمان شناسی در هر کاری مهم است و در جایی که با جان و زندگی و معیشت مردم مرتبط است، مهم‌تر می‌شود و این سوال جدی مردم از مسئولان تصمیم گیر است که چرا با تاخیر با موج جدید کرونا مقابله شد که شاهد اشکالات و خسارات آن هستیم و آنها حتما باید در این خصوص پاسخگو باشند..

این برنامه ساعت 11:40 امروز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین با حضور دکتر اسماعیلی رییس جرائم پزشکی قوه قضاییه و دکتر آمیتیس رمضانی دبیر انجمن متخصصین عفونی ایران و همچنین دکتر محمد بنی فضل عضو هیئت علمی بیمارستان مسیح دانشوری به صورت زنده روی آنتن رادیو ایران می رود.

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به سردبیری فاطمه عبدالوند و اجرای دکتر محمد رضا قربانی چهارشنبه ها از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

نظر شما