شناسهٔ خبر: 46648396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

روابط عمومی ورزش جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

رحیمی زاده مسئول دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان شد

حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :طی ابلاغی به امضای علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،اسماعیل رحیمی زاده بعنوان مسئول دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان منصوب شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :طی ابلاغی به امضای علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،اسماعیل رحیمی زاده بعنوان مسئول دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان منصوب شد.
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان با بیان این خبر افزود:
در این حکم انتصاب اسماعیل رحیمی زاده بعنوان مسئول دبیرخانه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان به امضای علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است:
جناب آقای اسماعیل رحیمی زاده
سلام علیکم :
پس ازحمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص): احتراماً نظر به تعهد، تخصص و تجربه ، جنابعالی به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان مسئول دبیرخانه شورایعالی ورزش و تربیت بدنی استان منصوب می گردید.
با توجه به اینکه تشکیل شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان در جهت تسهیل در تحقق اهداف ، وظایف و اختیارات اداره کل ورزش و جوانان استانها در هر استان به ریاست استاندار محترم و با حضور سایر دستگاه‌های عضو شورا برگزار می گردد. امید است با تشکیل دبیرخانه شورا و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی ،پژوهشی و تخصصی در حوزه تربیت بدنی و ورزش استان ،نسبت به برنامه ریزی و پیگیری لازم در خصوص تشکیل جلسات شورا و همچنین وظایف تعیین شده شورایعالی ورزش و تربیت بدنی استان اقدام و در انجام امورات محوله موفق و موید باشید.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل

نظر شما