شناسهٔ خبر: 46648374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

برنامه‌های ماه رمضان با اولویت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه مراسم ماه مبارک رمضان از جایگاه خاصی برخوردار و بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای کمال است، گفت: اولویت در اجرای همه این برنامه‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تا امروز برنامه‌های اجرایی از سوی هیئت‌های مذهبی استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده که جای قدردانی دارد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و اجرای برنامه‌های این ایام، افزود: مراسم و برنامه‌های ماه مبارک رمضان از جایگاه خاصی برخوردار است و بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای کمال و تقواست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه اولویت در اجرای همه این برنامه‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، اظهار کرد: در طول برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان مسجدمحوری مهم‌ترین شاخصه این ماه در نظر گرفته شود.

ولائی‌برحق با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی الهی برای تمرین خودسازی است، اضافه کرد: سعی کنیم تا ابعاد انسانی را در این ایام در خود پرورش داده و تقویت کنیم.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه این ماه، ماه بهار قرآن است باید بیشتر قرآن تلاوت کنیم بر همین مبنا مؤمنین حداقل یک بار قرآن را ختم و از ترجمه قرآن بیشتر استفاده می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: خواندن دعاهای وارده در شب‌های ماه رمضان نظیر دعای افتتاح و نمازهای مستحبی در کنار انفاق و صدقات سفارش شده است، زیرا لطف الهی در کنار این کمک‌ها و صدقات بیشتر متوجه انسان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه ماه رمضان ماه ویژه‌ای است که در آن بندگان مهمان خدا هستند، اظهار کرد: بر اساس روایت نقل شده از پیامبر(ص) خواندن یک آیه قرآن ثواب ختم قرآن را دارد، دعاها در این ماه به اجابت می‌رسد و نفس‌های انسان ثواب تسبیح خداوند را دارد و در واقع همه اعمال و عبادات از ثواب مضاعفی برخوردار هستند.

وی در پایان از ادارات و نهادهای فرهنگی خواست تا در اجرای برنامه‌های این ایام همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به آن حساس باشند.

انتهای پیام

نظر شما