شناسهٔ خبر: 46640039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جدایی، بهترین گزینه برای رونالدو و یوونتوس

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- ماسیمو مائورو، هافبک اسبق یوونتوس، کریستیانو رونالدو را بازیکنی خودخواه خواند که فقط به فکر گلزنی خودش است.
به گزارش آریا، کریستیانو رونالدو فصل خوبی را در یوونتوس سپری نکرده است. ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و حواشی اخیر پیرامون پرت کردن پیراهن یووه روی زمین باعث شده تردیدها و انتقادات از این ستاره پرتغالی افزایش یابد. ماسیمو مائورو، هافبک سابق یوونتوس در دهه 80 میلادی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت، به تندی از کریستیانو رونالدو انتقاد کرد:
رونالدو هر کجا که بازی کرده، هرگز یک رهبر نبوده و از این به بعد هم نخواهد بود. او مثل مارادونا یک رهبر نیست. رونالدو، هم تیمی هایش را رو به جلو هدایت نمی کند بلکه همیشه از هم تیمی هایش می خواهد توپ را به او پاس بدهند تا گل بزند. رونالدو بازیکنی کاملا خودخواه است و بازیکنی در خدمت تیم نیست. از نظر فردی، رونالدو خوب کار کرده و همیشه گل می زند. مشخصا نمی توان گفت که او انتظارات را برآورده نکرده است و در زمینه بازاریابی برای یووه عالی بوده است. از جنبه نتایج ورزشی، یوونتوس با رونالدو نسبت به گذشته اصلا بهتر نشد، به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا.به همین خاطر جدایی برای هر دو بهترین راه حل است؛ رونالدو می تواند در جای دیگری، شروع تازه ای داشته باشد و یوونتوس هم می تواند از شر دستمزد سنگین او راحت شود.  
وی در مورد پائولو دیبالا و آینده مبهم او هم صحبت کرد:
این شرایط برای یوونتوس یک مشکل واقعی است زیرا به دلیل شرایط اقتصادی در دوران کرونا، وضعیت پیچیده است و بازیکنان برای تمدید قرارداد دستمزدهایی پیشنهاد می دهند که انگار همه چیز مثل قبل است. او باید مثل دوناروما، درک کند که شرایط تغییر کرده است. امیدوارم باشگاه ها کاری کنند و دستمزدها کاهش یابند اما می دانم که این کار سخت است.  
ماسیمیلیانو الگری، رونالدو را مانع رشد بیشتر یوونتوس می دانسته است. در فصل 19-2018 و اولین فصل حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس، بیانکونری در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست آژاکس از دور رقابت ها کنار رفت اما توانست خیلی راحت فاتح سری آ شود. با این حال ماسیمیلیانو الگری، سرمربی وقت یوونتوس پس از پنج سال حضور در این باشگاه اخراج شد.
الگری قبل اخراج شدنش از یوونتوس، توصیه ای به آندره آ آنیلی، رییس این باشگاه انجام داده است: از شر رونالدو خلاص شوید زیرا او جلوی پیشرفت کل تیم و باشگاه را می گیرد!
کریستیانو رونالدو تا تابستان 2022 با یوونتوس قرارداد دارد اما شایعات زیادی در خصوص جدایی او از یووه در تابستان پیش رو مطرح می شود. باید دید ماسیمیلیانو الگری طی روزهای آینده چه واکنشی به این ادعای بزرگ و عجیب لا رپوبلیکا خواهد داشت.
طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، کریستیانو رونالدو از وضعیتش در یوونتوس، ناامید و عصبانی است. کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله یوونتوس در جریان پیروزی 3-1 این تیم مقابل جنوا نتوانست گل بزند و حرکت او پس از سوت پایان بازی بسیار جنجال ساز شد. پس از پایان بازی، کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس را در آورد و آن را روی زمین پرت کرد. رومئو آگرستی، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس مدعی شد کریستیانو رونالدو قصد بی احترامی به یوونتوس را نداشته و برای یک توپ جمع کن، پیراهنش را به زمین پرت کرده است. علاوه بر این، کریستیانو رونالدو بابت گل نزدنش در این بازی ناراحت بوده است.
گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان ادعایی خلاف گزارش رومئو آگرستی مطرح کرده است. طبق گزارش گاتزتا، کریستیانو رونالدو از حضور در یوونتوس ناامید و عصبانی است و پس از اتمام بازی، در رختکن به دیوار مشت زد، سریعا دوش گرفت و در سکوت و بدون خداحافظی با بقیه، استادیوم آلیانز را ترک کرد. کریستیانو رونالدو حس می کند یوونتوس کیفیت های او را درک نمی کند و البته نمی تواند خریدهای بزرگ را تضمین کند. به همین علت بار دیگر آینده رونالدو در بیانکونری در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

نظر شما