شناسهٔ خبر: 46635963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

در آستانه ماه رمضان؛

اهالی مسجد در خراسان شمالی هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند

خراسان شمالی - شیرازیان گفت: در آستانه ماه رمضان با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد خراسان شمالی هزار و ۱۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، امروز در حاشیه توزیع بسته‌های غذایی به مناسبت ماه رمضان، اظهار کرد: هزار و 100 بسته گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، با مشارکت و همراهی فعالان فهما خراسان شمالی صبح امروز و در آستانه ماه میهمانی خدا در میان سفره نیازمندان این استان قرار گرفت.

وی افزود: توزیع بسته‌های گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا، صبح امروز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه و در آستانه ماه مبارک رمضان، با همیاری و مشارکت همدلانه رابطان و فعالان کانون‌های مساجد خراسان شمالی آغاز شد.

شیرازیان اضافه کرد: در آستانه ماه ضیافت الله و آغاز روزه‌داری مؤمنین، با همراهی رابطان کانون‌ها در مناطق شهری و روستایی استان، هفتمین رزمایش کمک مؤمنانه و دستگیری از یک هزار و 100 خانواده در مناطق مختلف استان انجام شد.

وی کانون‌های مشارکت‌کننده و همراه این طرح همدلانه به‌صورت محوری و توزیع‌کننده در شهرستان‌ها را حضرت امام موسی کاظم (ع) فاروج، محبان الزهرا (س) اسفراین، کانون فرهنگی هنری قدر ولایت مانه و سملقان، کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) گرمه، کانون‌های امام محمدباقر (ع) جاجرم و کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان و کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان معرفی کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی، سفیران هدایت، علامه امینی (ره)، امام سجاد (ع)، طریق النور، مهدویت، حضرت علی‌اکبر (ع) و نیز کانون فرهنگی هنری رمضان دراین‌باره به‌عنوان رابط کانون‌ها در مناطق شهری و روستایی بسته‌های گوشت قربانی را در میان سفره نیازمندان قرار می‌دهند.

شیرازیان، در ادامه با اشاره به سهم تعیین‌شده هر شهرستان، اعلام کرد: 120 بسته در شهرستان فاروج، شیروان 152 بسته، راز و جرگلان 48 بسته، مانه و سملقان 144 بسته، شهرستان گرمه و جاجرم نیز به ترتیب 96 و 120 بسته و اسفراین نیز 152 بسته را به دست نیازمندان می‌رساند.

شیرازیان همچنین سهم شهرستان بجنورد را اهداء 368 بسته گوشت قربانی به خانواده‌های نیازمند در مناطق شهری و روستایی آن اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از 6 هزار خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند./9314/

نظر شما