شناسهٔ خبر: 46627711 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

با احساس مسئولیت نگذاریم کرونا بیشتر از این جولان دهد

کریمیان گفت:با توجه به اینکه موج چهارم به‌وقوع پیوسته، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و احساس مسئولیت نگذاریم کرونا بیشتر از این در سطح استان جولان دهد.

صاحب‌خبر -

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: موج چهارم کرونا شرایط را سخت‌تر از سه موج قبلی کرده و افزایش میزان مبتلایان در روز‌های اخیر در استان نشانگر این مسئله می‌باشد.

او افزود : پس  از ماه‌ها آرامش نسبی در استان در مقایسه با آمار‌های وحشتناک متوفیان ناشی از کرونا در آبان ماه سال ۹۹ ،شاهد مرگ ۶ نفر از هم استانی‌هایمان در یک روز بودیم که برای همه ما دردناک است.

کریمیان ادامه داد : با تداوم موج چهارم و شیوع بیشتر کرونا یقیناً این آمار‌ها افزایش خواهد یافت و بسیاری از هم‌استانی‌ها و خانواده‌ها را داغدار خواهد کرد.

او اضافه کرد : اگر هر کدام از ما پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت کنیم، علاوه بر اینکه در راه کاهش آمار مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری گام برداشته‌ایم، بلکه از مرگ هم‌استانی‌هایمان در روز‌های آینده جلوگیری خواهیم کرد، بنابراین با احساس مسئولیت بیشتر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامتی را به همدیگر هدیه کنیم و نگذاریم بیشتر از این بیماری کرونا در میان جامعه جولان دهد و قربانی بگیرد.

انتهای پیام/ غ

نظر شما