شناسهٔ خبر: 46621571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اوج‌گیری مجدد گل‌گهر سیرجان با پیکان؛ روزهای بد به در

تهران- ایرنا- گل‌گهر سیرجان با ۲ گل از سد میزبان خود پیکان گذشت تا دوباره به جمع بالانشینان لیگ برتر راه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم های پیکان تهران و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز(دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد میزبانِ تهرانی خود را با ۲ گل شکست داد.

مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۱ روی ارسال علی اصغر عاشوری موفق شد گل نخست تیم گل‌گهر را به ثمر برساند و در نیمه دوم نیز سعید صادقی روی توپی که به طور اتفاقی روی خط به او رسیده بود گل دوم را در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند.

با این برد شاگردان امیر قلعه‌نویی ۲۹ امتیازی شدند و در رده چهارم جای گرفتند. این دومین پیروزی متوالی سیرجانی‌ها در لیگ بود که باعث شد آنها دوباره به جمع بالانشینان اضافه شوند. پیکان هم بعد از ۲ دیدار بدون باخت شکست تلخی را در خانه متحمل شد تا با ۲۵ امتیاز در رده دهم جای بگیرد.

ترکیب گل‌گهر سیرجان: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقیو احمد زنده روح

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، ارش قادری، محمد خدابنده لو، براهیم صالحی، ارمان قاسمی، محمدامین درویشی، علی قربانخانی، سامان فلاح، علی عبدالله زاده و اسماعیل بابایی

نظر شما