شناسهٔ خبر: 46619160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قشقایی با هوادار تهران، فجر با نود ارومیه بازی می کنند

شیراز-ایرنا- تیم قشقایی شیراز در هفته بیستم رقابت های فوتبال دسته یک میزبان تیم هوادار تهران است  و تیم فجر هم در ارومیه میهمان تیم نود این شهر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،دیدار تیم های شهدای قشقایی و هوادار تهران، سه شنبه بیست و چهارم فروردین ماه  در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود و تیم فجر شهید سپاسی هم در همین روز در ورزشگاه شهید باکری ارومیه به مصاف تیم نود این شهر می رود.

قشقایی با هفت بازیکن جدید

تیم قشقایی شیراز که در دور رفت با وجود اینکه خوب بازی می کرد و یقه تیم های بالای جدولی را گرفت اما نتوانست امتیارهای لازم را کسب کند.

هرچند نماینده ایل قشقایی در برخی از بازیها به گفته کارشناسان داوری از این بابت متضرر شد، اما برای دور برگشت با هفت بازیکن جدید تیمش را تقویت کرده است و باید منتظر روزهای بهتری از این تیم سخت کوش باشیم.

گودرز داوودی که سابقه بازی در تیم استقلال خوزستان و جام باشگاه های آسیا  به عنوان دروازه بان دارد به تیم قشقایی پیوسته است، همچنین سعید بحر کاظمی از خیبر خرم آباد، حسن نعمتی از استقلال خوزستان به همراه مهدی لیمو چی، صادق نعمتی، محمدی و ابراهیمی دیگر بازیکنان جدید این تیم هستند که با نظر سرمربی تیم به خدمت گرفته شدند.

شاگردان داریوش هرمزی در شروع نیم فصل دوم در هفته نوزدهم با دست پُر و باگرفتن یک امتیاز ازتیم آرمان گهر سیرجان به خانه بازگشت تا شروع خوبی برای دور برگشت داشته باشد.

این تیم هم اینک در جدول رده بندی با تیم دوم جدول که فجر سپاسی است ۱۲ امتیاز و با تیم صدر جدول هم ۱۶ امتیاز کمتر دارد و از آنجا که رقابت ها فوتبال دسته یک قابل پیش بینی نیست می توان تیم قشقایی را هم در دور برگشت در صورتی که امتیاز های لازم را کسب کند به بالای جدول صعود و یا حتی مدعی شود.

هرچند بازیهای دور برگشت به مراتب سخت تر است اما تیم جوان و دونده قشقایی می تواند خود را به بالای جدول برساند.

حریف تیم قشقایی مدعی است

اما تیم هوادار تهران که با ۳۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد با سرمایه گذاری کلانی که کرده است یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است.

رضاعنایتی سرمربی این تیم که چند صباحی مربیگری تیم قشقایی را بر عهده داشت قطعا از نوع بازی تیم سابقش شناخت خوبی دارد و برای اینکه از قافله صدرنشینی عقب نماند برای بُرد به مصاف قشقایی می رود زیرا مساوی به درد هیچ کدام از تیم ها نمی خورد.

  تیم هوادار تهران با زدن ۲۲ گل بهترین خط حمله در لیگ دارد که بازیکنان تیم قشقایی به ویژه مدافعان باید مواظب مهاجمان زهردار حریف باشندهر چند تیم هوادار با ۱۷ گل خورده امار خوبی در دفاع ندارد و این بهترین فرصت برای مهاجمان تیم قشقایی است تا دروازه تیم تهرانی را فتح کنند .

سعید بحر کاظمی به عنوان مهاجم جدید تیم قشقایی که هفته گذشته گل مساوی تیمش را با یک ضربه سر زیبا به تور دروازه تیم آرمان گهر سیرجان دوخت از روحیه خوبی بر خوردار است تا دروازه تیم هوادار تهران را هم باز کند.

فجر باید از سد تیم انتهایی جدولی عبور کند

تیم فجر شهید سپاسی شیراز که هم اینک در رده دوم جدول جای دارد برای اینکه از قافله  صدرنشینی عقب نماند باید از سد تیم نود ارومیه که با ۱۷ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد،عبور کند.

فجریها هم برای دور برگشت هفت بازیکن جدید را به خدمت گرفته اند و شاگردان علی اصغر کلانتری در هفته نوزدهم با ارایه  یک بازی خوب تیم شهرداری آستارا را از پیش رو برداشت و جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت.

زرد پوشان فجر سپاسی برابر تیم شهرداری فرصت های زیادی از دست دادند که قطعا سرمربی این تیم روی این مشکل باید کار کند زیرا بازی های زیادی  پیش رو دارند و شاید هم در آخر فصل حسرت گل های از دست رفته را بخورند.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم تیم فجر را لیگ برتری بدانیم زیرا  تا پایان لیگ ۱۵ بازی باقی مانده که هر کدام نیز سخت خواهد بود.

  فجریها با زدن ۲۱ گل آمار خوبی در خط حمله دارند و دومین تیم از نظر هستند ضمن اینکه  با ۱۲ گل خورده در دفاع هم روزهای خوبی پشت سر گذاشته اند.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۱۹ بازی تیم مس کرمان با ۳۵ امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد، فجر سپاسی با ۳۱ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های استقلال خوزستان و شهرداری آستارا به رده دوم جدول رفت.

همچنین تیم قشقایی هم با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

تیم فجر در هفته بیستم این رقابت ها بیست و چهارم فروردین ما در ارومیه به مصاف تیم نود این شهر که در جدول رده بندی با قرار گرفتن در رده هفدهم حال روز خوشی ندارد ، می رود و تیم قشقایی هم در همین روز میزبان تیم مدعی هوادار تهران است .

 در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم می شوند.

نود ارومیه با ۱۷ و گل ریحان البرز با ۱۴ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

نظر شما