شناسهٔ خبر: 46602515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک مؤمنانه| خانواده شهید سروی هزینه مراسم یادبود را به نیازمندان اختصاص دادند

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: هزینه مراسم چهلمین روز شهادت سرباز مدافع وطن «رامین سروی» با تصمیم خاواده وی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه تقدیم نیازمندان شهرستان می‌شود.

صاحب‌خبر -

سیدعباس مینایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار بود مراسم چهلمین روز شهادت شهید رامین سروی فردا برگزار شود، با تصمیم خانواده گرانقدر این شهید، به علت شرایط حاد کرونایی شهرستان و حفظ سلامتی مردم برگزار نخواهد شد.

وی با قدردانی از اقدام جالب و خداپسندانه خانواده شهید رامین سروی، افزود: این خانواده تمامی هزینه‌های برگزاری مراسم چهلم را در قالب کمک مؤمنانه در اختیار نیازمندان شهرستان اصلاندوز قرار دادند که از طریق سازمان‌های متولی مثل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی توزیع خواهد شد.

فرماندار اصلاندوز بیان کرد: تصمیم خانواده این شهید یک الگوی خوب برای نحوه مدیریت مراسمات در دوران کرونا است.

وی از مردم شهیدپرور شهرستان اصلاندوز خواست به تبعیت از خانواده شهید سروی، هرگونه مراسم احسان و نذری و مراسم ختم را به صورت خیرخواهانه و در قالب کمک‌های مؤمنانه به دست مردم آسیب‌دیده از شیوع کرونا برسانند.

گفتنی است؛ این شهید ۱۹ ساله اهل اصلاندوز مغان و سرباز مرزبانی بود که حین پایش مرز و انجام وظیفه در مناطق مرزی آذربایجان غربی دچار جراحت شدیدی شده و در یکی از بیمارستان‌های تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/3463/

نظر شما