شناسهٔ خبر: 46601901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته ورزشی ایرنا در بیست و دوم فروردین‌ماه؛

واکنش آقای سرمربی بعد از برد بزرگ در روز توافق استقلالی‌ها

تهران- ایرنا- در بیست و دومین روز از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در بیست و دومین روز از فروردین‌ماه، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که گزارش‌ها، اخبار و مصاحبه‌های متنوعی از ورزش ایران و جهان برای شما تدارک دیده شده است. با ما همراه باشید:

زیدان: به لطف تصمیمات داور پیروز نشدیم

سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید گفت: از نتیجه بازی بسیار خوشحالیم و نمی‌توانیم بگوییم که این برد به دلیل لطف داور بوده است.  جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

رقبای تراکتور زیر ذره‌بین؛ مصاف با ستاره سابق استقلال در غیاب جلال

تراکتور تبریز در گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، نیروی هوایی عراق و الشارجه امارات پیکار کند. برای خواندن مشروح این گزارش به اینجا مراجعه کنید.

تاکید وزیر ورزش بر حضور مقتدرانه در المپیک و پارالمپیک

وزیر ورزش و جوانان در دیدارهای جداگانه با روسای فدراسیون‌های والیبال، سه گانه، تنیس روی میز و ورزشهای جانبازان و معلولین، بر برنامه محوری با هدف آماده سازی ورزشکاران برای حضور در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ تاکید کرد. توضیحات تکمیلی را در اینجا بیابید.

امامی و محمدیان صاحب مدال طلای رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک شدند

یونس امامی و محمدحسین محمدیان صاحب مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک قاره آسیا در قزاقستان شدند و امیر محمد یزدانی نیز به مدال نقره رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

«واسکز» تا پایان فصل خانه‌نشین شد؛ زیدان دست خالی به آنفیلد می‌رود

پیروزی شب گذشته(شنبه) رئال برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکو، برای «لوکاس واسکز» به قیمت از دست رفتن ادامه فصل تمام شد. ادامه خبر در اینجا قابل رویت است.

جدال استقلالی‌های سابق برنده نداشت؛ صعود موقت آلومینیوم به رده چهارم

تیم‌های ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی رضایت دادند. برای اطلاعات از جزییات بیشتر روی اینجا کلیک کنید.

نظر شما