شناسهٔ خبر: 46579362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل در چهارمحال و بختیاری

سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل خبر داد و گفت: متقاضیان برای استفاده از شرایط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید از طریق سامانه به نشانی الکترونیکی tashil.stsm.ir درخواست خود را ثبت کنند.

 او تاکید کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای پیگیری مصوبات مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از طریق سامانه به نشانی الکترونیکی hamahang.stsm.it اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ۶۸ نشست کمیته‌های تخصصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته گفت:۴۹.۵ درصد مصوبات این نشست‌ها در سال ۱۳۹۹ اجرایی شد.

رسمی افزود: در سال گذشته برای تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری ۴۳۹ مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد تاکنون ۲۱۷ مصوبه برابر ۴۹.۵ درصد اجرا شده و ۲۲۲ مصوبه در دست اجرا است.

او گفت: ۷۷ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته مربوط به پرونده‌های بانکی شامل استمهال، تقسیم دوباره و چک‌های برگشتی بوده است.

رستمی اضافه کرد: ۱۴ مورد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۹ به امور زیربنایی و زیرساخت‌ها، هفت مورد به تامین انرژی و آب، ۲ مورد به امور مالیاتی و ۶۴ مورد به سایر موضوعات ارتباط دارد.

به گفته او؛ بیشترین مشکلات واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مرتبط با امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌های عامل است.

انتهای پیام/خ

نظر شما