شناسهٔ خبر: 46437680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سند همکاری ایران و چین نشان دهنده شکست فشار حداکثری امریکاست

امام جمعه آب‌بر با بیان اینکه دنیا فقط غرب نیست و غرب هم فقط امریکا نیست و دنیا برخلاف نگاه غرب باوران محدود به امریکا و سه کشور اروپایی نیست، گفت: این سند همکاری یعنی شکست فشار حداکثری امریکا و شکست هیمنه امریکا و همپیمانان آن و شاهدی روشن بر سیاست قطعی ایران برای تعامل با دنیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آب بر با تبریک 13 فروردین روز طبیعت و با بیان اینکه هرگاه بهار وارد می‌شود زیاد به فکر قیامت باشید، اظهار کرد: هیچ مکتبی مانند اسلام به طبیعت و محیط زیست اهمیت نداده است.

امام جمعه آب‌بر با بیان اینکه صف‌های مرغ در شهرستان خوب و زیبنده نیست، افزود: امیدوارم با همکاری مردم و تدبیر و مدیریت مسؤولان مربوطه این مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه در دهه آخر ماه شعبان و در آستانه و استقبال ماه مبارک رمضان قرار داریم، تصریح کرد: این ایام دهه تکریم و غبار روبی مساجد است و امیدواریم از فرصت‌های باقی مانده ماه شعبان استفاده کافی را برده باشیم.

منصوری در ادامه با اشاره به سند همکاری 25 ساله ایران و چین گفت: سند همکاری ۲۵ساله ایران و  چین و نگرانی و ناراحتی غرب زدگان و همچنین آمریکا و اسرائیل را برانگیخته است.
وی با بیان اینکه دنیا فقط غرب نیست و غرب هم فقط امریکا نیست و دنیا برخلاف نگاه غرب باوران محدود به امریکا و سه کشور اروپایی نیست، تصریح کرد: این سند همکاری یعنی شکست فشار حداکثری امریکا و شکست هیمنه آمریکا و همپیمانان آن و شاهدی روشن بر سیاست قطعی ایران برای تعامل با دنیا است.
امام جمعه آب‌بر با بیان اینکه اگر ما همکاری خودمان را با آسیا و کشورهای همسایه خوب پیش ببریم بیش از ۴ میلیارد نفر در این کشورها زندگی می‌کنند، افزود: باید مواظب باشیم با تبعیت از مقام معظم رهبری عزت اقتدار سربلندی و سرافرازی ملت ایران حفظ شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم در مسئله سیاسی و هم در مسئله نظامی به بن بست رسیده است، تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها فقط با یک گروه فلسطینی روبه‌رو نیستند، بلکه با یک جبهه گسترده و مجهز به سلاح‌های روز با ایمان قوی و روحیه جهادی مواجه هستند.

انتهای پیام/73002/ق/س

نظر شما