شناسهٔ خبر: 46248869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح یادمان سه شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس از افتتاح یادمان سه شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس در مراسم افتتاحیه گلزار شهدای گمنام دانشگاه شهرستان طبس گفت: در چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و جلساتی  با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تکمیل آثار ماندگار‌طبس از جمله نوشتن کتاب درباره شهدا‌ ،تغییر عکس شهدا از عکس‌های قدیمی به عکس‌های نقاشی شده ، تکمیل گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد طبس و شهر دیهوک در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ فلاحی مسئول اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این مراسم گفت: طی قراردادی با بسیج سازندگی استان ، ۹ یادمان شهدا با اعتبار با ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و سهم طبس تعداد ۲ یادمان بوده است.

او افزود :برای این تعداد یادمان حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده  تا به بهره برداری لازم برسد.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد:امام با انقلابی که شکل داد بسیاری از جوانان را بیدار کرد و به دانشگاه انسان ساز دفاع مقدس فرستاد و انسان‌هایی پخته شدند که امروز الگوی جهان اسلام شده اند.

او ادامه داد: مزار شهدا تا قیامت زیارتگاه خواهند بود و  فرهنگ شهید و شهادت زنده است آنچنان که می بینیم حضور مردم در امامزادگان و تجلیل از شهدا بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز ماندگار  و روز به روز پر شکوه‌تر شده است.

انتهای پیام/ک

نظر شما