شناسهٔ خبر: 46203648 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آذری جهرمی:

جوانان بزرگترین ظرفیت کشور هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروزه بزرگترین ظرفیت کشور جوانان هستند این موضوع همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آذری جهرمی,وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع اعضای هیئت اندیشه ورزان جوان همدان گفت:هم اینک وقت آن رسیده است تا در مسئولیت‌های مختلف از جوانان به عنوان ذخایر و ظرفیت های بزرگ این کشور بهره بگیریم.

او با اشاره به اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن در کشور است،گفت: این استان در تاریخ خوش درخشیده و دانشمندانی همچون بوعلی سینا داشته است و در عصر حاضر هم شهدایی همچون شهید همدانی و شهید خوش لفظ در کارنامه درخشان خود دارد.

استاندار همدان هم در این نشست گفت: امروزه اگر دشمنان با کمک ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای سعی می‌کنند تا امید را در جامعه کم رنگ کنند، اما باید با بازگو کردن اقدامات و تلاش‌ها نگذاریم جوانان مایوس و نا امید شوند.

او همچنین احداث و بازسازی کامل ۱۹ هزار واحد مسکن آسیب دیده از سیل در سال ۹۸، ثبت نام ۲۱ هزار واجد شرایط برای مسکن اقدام ملی، آغاز عملیات اجرایی ۳ هزار مسکن محرومان که تاکنون ۲ هزار واحد آن تکمیل و آماده واگذاری است را از مهمترین طرح‌های کنونی استان همدان بیان کرد.

در پایان نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعضای هیئت اندیشه ورزان جوان همدان، از فعالان و دبیران هیئت اندیشه ورز جوان استان، تجلیل شد.

انتهای پیام/غ

نظر شما