شناسهٔ خبر: 46171767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محور سراب ـ اردبیل تا اطلاع بعدی مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به‌علت بارش برف شدید و کولاک تا اطلاع بعدی محور سراب به اردبیل مسدود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،کلیم اله وثوقی در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان اردبیل و به‌خصوص جاده‌های کوهستانی هستیم.

وی افزود: همه راه‌های اصلی استان اردبیل به غیر از محور سراب ـ اردبیل با تلاش راهداران باز بوده و تردد در این محورها در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: به‌علت بارش برف شدید و کولاک تا اطلاع بعدی محور سراب به اردبیل مسدود بوده و تلاش برای باز کردن این مسیر در جریان است.

عضو شورای اداری استان اردبیـل با بیان اینکه ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده‌اند تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال ۸۰ اکیپ راهداری درحال خدمت رسانی به مردم خدمت هستند.

وی تاکید کرد: رانندگان جهت تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به‌همراه داشته باشند.

وثوقی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/3463/خ

نظر شما