شناسهٔ خبر: 4616424 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

5 بازیکن کلیدی الهلال مقابل لکوموتیو ازبکستان غایب هستند

گناوه - ایرنا- باشگاه الهلال سعودی 5 بازیکن کلیدی خود را در دیدار این تیم مقابل لکوموتیو ازبکستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به همراه ندارد .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از الدوری والکاس قطر ، این تیم امروز( یکشنبه ) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که رودریگو سلوا مدافع برزیلی این تیم به تازگی ازناحیه عضله پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شده است و نمی تواند کاروان الهلال را در سفر به ازبکستان همراهی کند.

همچنین تیاگو نیویز دیگر بازیکن برزیلی این تیم در دیدار جمعه گذشته الهلال با الاتحاد درلیگ عربستان از ناحیه انگشتان پا دچار مصدومیت شد وغیبت وی در دو هفته آتی قطعی است .

به گزارش الدوری والکاس قطر، مهمترین بازیکن غایب الهلال در دیدار آتی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده ازبکستان ، گیورگیس سامراس یونانی است که به همراه عبدالعزیز الدوساری غایبان بزرگ هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا هستند.

همچنین نواف العابد بازیکن موثر الهلال همانند بازیهای قبلی به دلیل محرومیت اجازه ندارد تیمش را دیدار مقابل نماینده ازبکستان یاری دهد.

دیدار الهلال ولکوموتیو ازبکستان از هفته پنجم لیگ قهرمنان آسیا روز سه شنبه این هفته در زمین نماینده ازبکستان برگزار می شود. همزمان دراین گروه تیمهای فولاد خوزستان والسد قطر در دوحه به مصاف هم می روند.

درپایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا درگروه c تیمهای السد والهلال با 7 امتیاز به ترتیب اول ودوم هستند، لوکوموتیو ازبکستان با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد وفولاد خوزستان با 2 امتیاز در انتهای جدول این گروه جای دارد.

3035**1581

نظر شما