شناسهٔ خبر: 46159906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

یکرییس ستاد انتخابات استان تهران:

تأییدیه ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها با پیامک اعلام می‌شود

شکرالله حسن بیگی از ارسال پیامک ثبت نام قطعی به نامزدهای انتخابات شوراها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، شکرالله حسن بیگی در حاشیه برگزاری ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کاندیداها و نامزدها درخواست می شود نسبت به فرآیند ثبت نام خود در دفاتر پیشخوان یا از طریق موبایل و ... دقت کامل داشته باشند و مراحل ثبت نام را به طور کامل و با دقت انجام دهند.

وی با بیان اینکه کاندیداها و نامزدها دقت داشته باشند که اطلاعات خود را به طور کامل در اپلیکیشن ثبت نام ششمین دوره انتخابات بارگذاری کنند گفت: پس از ثبت کامل اطلاعات، از طریق سرشماره 30007787 پیامکی برای آنها با مضمون اطلاعات توسط فرمانداری تایید و ثبت نام قطعی شد ارسال می شود و این به معنای ثبت کامل اطلاعات است و چنانچه این پیامک ارسال نشود کاندیداها و نامزدها باید به فرمانداری ها مراجعه و نسبت به رفع موانع موجود در پرونده ثبت نام اقدام کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران خاطر نشان کرد: به عنوان مثال طی روز گذشته و امروز چند مورد مشکل در فرآیند ثبت نام کاندیداها بوجود آمده است به عنوان مثال برخی کاندیداها کد ملی پدر خود را به اشتباه درج کرده اند و به تبع از سرشماره اشاره شده نیز پیامکی برای آنها ارسال نمی شود که این به معنای عدم ثبت اطلاعات آنها است و باید موضوع را پیگیری کنند.

وی در پایان از کاندیداها و نامزدها خواست تا مراحل ثبت نام را با دقت انجام بدهند.

برچسب‌ها:

نظر شما