شناسهٔ خبر: 46122964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم همدلی مسوولان برای رفع مشکل کمبود مرغ و روغن در آذربایجان‌غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه باید رفع مشکلات مردم در راس امور قرار گیرد، گفت: مسوولان کشوری تنش و اختلاف‌ها را که موجب ضرر رساندن به مردم می‌شود کنار بگذارند و برای رفع مشکلات همدل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار  با معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور، اظهار داشت: انصاف نیست مردم بعد از این همه تحمل سختی در زمینه معیشتی، اذیت شده و مجبور به اتلاف وقتشان در صف‌های مرغ و روغن شوند که ضرورت دارد مسوولان هرچه سریع‌تر مشکلات مربوط به مرغ و روغن را رفع کنند.

وی با تاکید بر این نکته که رهبر معظم انقلاب هم از اختلاف مدیران کشوری و سوءمدیریت عده‌ای که باعث بروز مشکلات برای مردم شده‌اند ناراحت است، تصریح کرد: برای رفع مشکلات مردم هر چه سریع‌تر مسوولان به اختلافات پایان داده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت قیمت‌گذاری ستادهای تنظیم بازار  بر روی اجناس، اذعان کرد: اگر قیمت‌گذاری عادلانه باشد نه مصرف کننده ضرر می‌کند و نه تولید کننده مجبور به عرضه خارج از شبکه فکر می‌کند.

قریشی از عدم نظارت بر تولید پوشاک نامناسب با فرهنگ مردم نیز انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: در حالی‌ که لباس‌های متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی به سختی پیدا می‌شود اما بازار پر از لباس‌های مدل غربی است.

انتهای پیام/

نظر شما