شناسهٔ خبر: 46122453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

کمیته امداد پناهگاهی برای نیازمندان و امیدی برای ناامیدان است/ ظرفیت‌های استان باید در کنار کمیته امداد قرار گیرد

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: استان کرمان دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که بخش کوچکی از این ظرفیت در اختیار کمیته امداد است، تمام ظرفیت استان باید به کمک کمیته امداد بیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان کرمان و اعضای شورای مدیران کمیته امداد کرمان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم(ص) و تأسیس نهاد مقدس، خدوم و مخلص کمیته امداد عنوان کرد: خداوند توفیق بزرگی نصیب شما امدادگران کمیته امداد کرده که در این نهاد مقدس به محروم ترین قشر جامعه خدمت رسانی می کنید.

وی گفت: اصل حضور کمیته امداد در نقش یک مجموعه توانمند، مجرب و باانگیزه برای این است که هم به محرومان و نیازمندان کمک کند و هم آن ها را توانمند کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: خدمات کمیته امداد هم برای نظام جمهوری اسلامی و هم برای مردم بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان خاطرنشان کرد: کمیته امداد پناهگاهی است برای نیازمندان و امیدی است برای کسانی که در این دنیا امیدشان از خیلی جاها قطع شده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: براساس روایتی از پیامبر اکرم(ص) "مردم عیال خدا هستند و هرکس به عیال خدا کمک کند خدا خود جوابگو است".

وی با بیان اینکه  کمیته امداد نهاد بسیار ارزشمند و حقیقتا نهاد مقدسی است، عنوان کرد: کمیته امداد در صحنه های مختلف و حوزه های متعددی که ورود کرده با توجه به بودجه و بضاعتی که دارد موفق عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه بخش هایی که درکشور امکانات و توان دارند باید از کمیته امداد الگو برداری کنند، عنوان کرد: کمیته امداد از امکانات و سرمایه هایی که در اختیار دارد به خوبی استفاده می کند و کار را پیش می برد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: کمیته امداد در همه بخش ها و فعالیت هایش صرفه جوست و یکی از دلایلی که کارهای این نهاد به خوبی جلوه می کند مواظبت جدی از هزینه کردها است.

وی تصریح کرد: ظرفیت استان ظرفیت بسیار بالایی است که بخش کوچکی از این ظرفیت در اختیار کمیته امداد است تمام ظرفیت استان باید به کمک کمیته امداد بیاید.

امام جمعه کرمان افزود: تمام سیستم تبلیغاتی استان از جمله صداوسیما، مطبوعات و ائمه جمعه باید وظیفه تبلیغاتی خود را انجام دهند و تلاش کنند توان استان در خدمت محرومیت زدایی و در رأس آن کمیته امداد قرار بگیرد قطعا تحول بزرگی در استان رخ خواهد داد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: وظیفه دینی همگانی همه ما است که از نیازمندان دستگیری کنیم.

وی ادامه داد:  امیدواریم ظرفیت استان به کمک امداد بیاید که در این صورت توان امداد چند برابر می شود و این ظرفیت شدنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: ظرفیت های متعدد استان باید در کنار کمیته امداد قرار بگیرد واقعا این نهاد باید یاری شود تا بتواند یاریگر محرومان و نیازمندان همانطور که بوده باشد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در پایان از زحمات و تلاش های مدیر کل جهادی کمیته امداد و امدادگران این نهاد در جهت توانمندسازی مددجویان و حل مشکلات محرومان صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما