شناسهٔ خبر: 46107991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و دبیر کل کمیته ملی المپیک؛

از 8 پیشکسوت تنیس تجلیل شد/ تقی اکبری: حس خوبی به شرایط کنونی تنیس ایران دارم

فدراسیون تنیس در مراسمی با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و دبیر کل کمیته ملی المپیک از 8 پیشکسوت این رشته تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مراسم تجلیل از 8 پیشکسوت تنیس ایران با حضور عبدالحمید احمدی معاون توسعه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، داود عزیزی رئیس فدراسیون، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانd وزارت ورزش و جوانان، مهرافزا منوچهری نائب رئیس بانوان، فرزین ضیاآذری دبیر فدراسیون، مسئولان فدراسیون تنیس در کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم از تقی، شیرزاد و صدیقه اکبری، پروانه خیلتاش، محمد خلیل پور، حبیب صالح، غلامحسن نوریان و محمود انتظاری تشکر و قدردانی شد.

*احمدی: تنیس ایران از ظرفیت خوبی برخوردار است

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل برخی از پیشکسوتان تنیس ایران که عصر امروز برگزار شد، ظرفیت تنیس ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: رشته تنیس در ایران قابلیت های فراوانی دارد که در رویدا های رقابتی که در جزیره کیش برگزار شد به خوبی کیفیت خوب ورزشکاران این رشته را به منصه ظهور رساند .

معاون فرهنگی و توسعه وررش همگانی گفت: آنچه اهمیت دارد، استفاده از ظرفیت ها و شناسایی استعدادهای خوب این رشته و پرورش آنها در راستای ایجاد نسل جدیدی از قهرمانان تنیس است که در این زمینه  فدراسیون تنیس شروع خوبی داشته و باید با قدرت این کار سخت برای توسعه پایدار ادامه یابد .

احمدی جایگاه پیشکسوتان را ستود و برگزازی مراسم تجلیل از پیشکسوتان را حرکتی در راستای احترام به منزلت پیشکسوتان این رشته ارزیابی کرد .

معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح موزه ملی وررش و اجرای طرح تاریخ شفاهی را تحقق انتظار  پیشکسوتان دانست و تاکید کرد: فدراسیون تنیس هم می تواند از این فرصت برای به تصویر کشیدن و عینیت بخشیدن به تلاش گذشتگان تنیس ایران بصورت مستند اقدام کند.

*سعیدی: به آینده تنیس ایران امیدوارم

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل برخی پیشکسوتان جامعه تنیس که بعداز ظهر امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد، نگاه کمیته مای المپیک به این رشته را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: ارزیابی ما از فدراسیون تنیس مثبت است و از برنامه استراتژیک برخوردار بوده و از جهت گیری خوبی برخوردار است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در فدراسیون تنیس نگاه راهبردی حاکم است و دارای انسجام خوبی هستند و شاخصه این فدراسیون هم افزایی بوده که جامعه ورزش را به آینده خوب این رشته مهیج امیدوار ساخته است .

سعیدی گفت: فدراسیون تنیس ایران با توجه به خصوصیاتی که دارد از مولفه های توسعه برخوردار بوده و امیدوارم روزهای خوب و پرافتخار را در ابعاد قهرمانی برای این رشته شاهد باشیم.

*تقی اکبری: حس خوبی به شرایط کنونی تنیس ایران دارم

تقی اکبری از قهرمانان نامدار تنیس ایران در قاره آسیا در مراسم تجلیل از  پیشکسوتان تنیس ایران اظهار داشت: حس خوبی به شرایط این روزهای تنیس ایران دارم و عزیزی رییس فدراسیون اقدامات خوبی را آغاز کرده که باعث تقدیر است .

این پیشکسوت ارزنده تنیس اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی فدراسیون تنیس ذوق و شوق در بین جامعه تنیس وجود دارد و باید استمرار یابد و از زحمتکشان تنیس هم باید به خوبی با هدف توسعه این رشته بهره برد .

اکبری تاکید کرد: انتخاب فدراسیون برای کادر فنی تیم ملی خوب و مثبت بود و امیدوارم تنیس ایران به موفقیت برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما