شناسهٔ خبر: 46104926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سالروز تاسیس کانون های مساجد، یزد/۱۱

هنرمندان آینده کشور باید از مساجد تربیت شوند

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با اشاره به ماموریت های کانون های مساجد گفت: هنرمندان آینده کشور باید از مساجد تربیت شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سعید سعادتی» ظهر امروز در مراسم مجازی اختتامیه جشنواره کشوری روح خدا که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد، گفت: امروز خوشبختانه شاهد درخشش کانون های مساجد یزد در سطح کشور هستیم به گونه ای که برخی از کانون ها در رشته های هنر، سرود، داستان و هنرهای تجسمی توانستند خوش بدرخشند و به مراحل نهایی راه پیدا کنند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری روح خدا به میزبانی یزد بیان کرد: اگرچه تاکنون بسیار به ویژگی های شخصیتی حضرت امام (ره) پرداخته شده است اما باز هم جای کار داشته است که خوشبختانه با برنامه ابتکاری « روح خدا » توسط استان یزد سعی شده در این مسیر گام هایی برداشته شود.

وی بیان کرد: یکی از ویژگیهای این جشنواره استمرار آن است که خوشبختانه توانسته هفتمین دوره خود را نیز پشت سر بگذارد.

سعادتی گفت: در این راستا خوشبختانه شاهد درخشش کانون های مساجد در کشور هستیم که همدلی و وفاق بین استان ها در حال انجام است .

سعادتی با اشاره به ماموریت های کانون های مساجد گفت: ما معتقدیم که هنرمندان آینده کشور را باید از مساجد تربیت کنیم که این نیز به عنوان هدفی برای ما قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم از طریق کانون های مساجد این هدف را دنبال کنیم.

 

پایان پیام/449

نظر شما