شناسهٔ خبر: 46103820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسلامیان: در قرارداد ویلموتس اهمال‌کاری صورت نگرفت

تهران- ایرنا- عضو اسبق هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره قرارداد «مارک ویلموتس» سرمربی پیشین تیم ملی؛ گفت: در این زمینه اهمال کاری صورت نگرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «محمود اسلامیان» امروز (دوشنبه) پس از برگزاری مراسم تودیع و مراسم اعضای پیشین و جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست امروز از اعضای قدیمی هیات رییسه فدراسیون فوتبال تقدیر شد که این حرکت ارزنده جای تقدیر دارد.

وی افزود: تمام دوستان جدید پیش از این در فوتبال حضور داشتند و این طور نیست که بگوییم یک تیم رفته است و تیم جدید آمده است.

عضو اسبق هیات رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: طبق گزارش فیفا، فدراسیون به خاطر تحریم‌ها نتوانسته پول مارک ‌ویلموتس  را پرداخت کند.

اسلامیان تصریح کرد: اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی که برآورد AFC و فیفا، ۱۵۰ میلیون دلار است را پرداخت می‌کرد، این مشکلات نبود.

وی تاکید کرد: مشکلاتی که فدراسیون و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دارند به خاطر این است که نمی‌توانند درآمد اصلی را وصول کنند.

عضو اسبق هیات رییسه فدراسیون فوتبال  در پایان  درباره اینکه در قرارداد مارک ویلموتس اهمال کاری صورت گرفته است گفت: نه، اتفاق نیفتاد و هیچ اهمال کاری صورت نگرفت.

نظر شما