شناسهٔ خبر: 46103316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مربی تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد:

فصل خوبی داشتیم و آماده پلی آف لیگ برتر بسکتبال هستیم

مربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد گفت: امیدوارم تیم آویژه صنعت با پیروزی در این مرحله، برای سومین سال متوالی به جمع هشت تیم برتر کشور راه یابد.

صاحب‌خبر -

صادق جانداری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط آویژه صنعت در لیگ برتر بسکتبال ایران اظهار کرد: یک فصل خوب را تا به اینجای کار پشت سر گذاشته‌ایم. با توجه به گروه سختی که در آن قرار داشتیم، تقریبا تمامی بازی ها از ابتدای فصل برای ما حساس بود، اما روز به روز بهتر شدیم و الان شرایط بسیار خوبی داریم و از هر نظر برای مرحله پلی آف آماده هستیم.

صادق جانداری با تاکید بر آمادگی بازیکنان افزود : بازیکنان یک هفته تمرینات پرفشار را  پشت سر گذاشتند و آماده بازی هستند، ضمن اینکه خوشبختانه تا این لحظه بازیکن مصدوم نداریم 

وی در خصوص شناختش از حریف مرحله اول پلی آف گفت : از تیم کوچین آمل شناخت نسبتا خوبی داریم در ابتدای فصل دو بازی تدارکاتی با این تیم در مشهد برگزار کردیم،  تیم جوان و با انگیزه ای هستند. بازی های مرحله پلی آف کاملا متفاوت از بازی های مرحله گروهی است و تیم ها با تمام وجود پا به این مرحله می گذارند و این مرحله  به نوعی بیانگر نتیجه کار یک سال یک تیم خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدوارم تیم آویژه صنعت با پیروزی در این مرحله، برای سومین سال متوالی به جمع هشت تیم برتر کشور راه یابد.

نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال کشور روز چهارشنبه ٢٠ اسفند ٩٩ از ساعت ١٥ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف تیم کوچین آمل خواهد رفت.

انتهای پیام

نظر شما