شناسهٔ خبر: 46103276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

ارائه گزارش فعالیت های مرکز ارتقاء سلامت کارکنان و اعضای هیئت علمی و اداره تربیت بدنی به مدیر منابع انسانی دانشگاه

در نشستی که محمد صادقی، مدیر منابع انسانی دانشگاه در تربیت بدنی صورت گرفت، گزارش فعالیتهای مرکز سلامت و ورزش کارکنان ارائه گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا یزد، محمدرضا ساده، رئیس تربیت بدنی و مرکز سلامت دانشگاه در خصوص اهمیت فعالیت های تربیت بدنی و مرکز سلامت در دانشگاه عنوان داشت نیروی انسانی مهمترین سرمایه کشور است و مراقبت از سلامتی آنها بخشی از وظایف ماست که نیاز به حمایت شما داشته تا بتوانیم نیروهای توانمندی در سطح دانشگاه داشته باشیم.

ایشان ورزشی بودن مدیر منابع انسانی را از مزایای خوبی دانست که همواره پشتیبان ما بوده و برای ارتقاء سلامت پرسنل ارزش قائل می‌شوند.
زندی مدیر مرکز سلامت گزارشی از فعالیت‌های سال ۹۹ در این بخش جهت پایش سلامت پرسنل دانشکده پرستاری، معاونت غذا و دارو، حراست و غیره ارائه نمود و در ادامه نیز کارشناسان تغذیه، روان و تحرک بدنی نیز نتایج کسب شده در قسمت خود را تشریح نمودند.
زارع مسئول ورزش کارمندی نیز فعالیت‌های حوزه ورزش کارمندی در سال اخیر همچون برگزاری همایش‌ها، وبینارها، مسابقات آنلاین، تخصیص اقساطی دوچرخه به ۷۰۰ نفر و ... را به سمع و نظر حضار رسانید.

صادقی، مدیر منابع انسانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خوب رئیس مرکز و کارشناسان که یک تیم بسیار قوی و فعال را تشکیل داده‌اند بیان نمود، منابع انسانی با هیچ سرمایه دیگری قابل قیاس نیست و باید مورد توجه قرار گیرد و بنده به عنوان مدیر این قسمت از شما خواستارم تا جهت آموزش سبک زندگی سالم و افزایش سواد سلامت این عزیزان بیش از پیش تلاش نمایید.

صادقی در ادامه از فعالیت خوب تربیت بدنی دانشگاه استقبال نمود و عنوان داشت تربیت بدنی یکی از واحدهایی است که هزینه اثربخشی و فواید آن بسیار بالاست و با توجه به این که امر به ورزش، نوعی امر به معروف است، اعلام حمایت و استقبال نسبت به امور مربوط به سلامت و تحرک بدنی پرسنل دانشگاه نمود.

ایشان همینطور از اقدامات خوب انجام شده در مرکز سلامت دانشگاه در زمینه پایش سلامت افراد تقدیر نمود و بیان کرد کار شما بسیار مقدس است و از تیم همدل و همراهی تشکیل شده که رئیس پویا و خوش فکری داشته و می تواند بیش از پیش موفق شود.
عظیمی، کارشناس ارزشیابی عملکرد دانشگاهی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تربیت بدنی در امر ارزشیابی ورزشی پرسنل عنوان داشت حضور کارمندان در ارزشیابی امسال با وجود کرونا بیشتر شده بود که امیدواریم این روش همچنان ادامه یابد.

از دستاوردهای خوب این نشست می توان به شروع پایش نیروهای منابع انسانی و کارگزینی های مراکز، فعال شدن رابطین سلامت مراکز، برگزاری جلسات ماهیانه تربیت بدنی با منابع انسانی و ... اشاره نمود.

نظر شما